چالش های این هفته بازی Fortnite برای پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 ،Nintendo swich و ios در اختیار بازیکنان قرار گرفت. یک باگ جدید تازه کشف شده احتمالا مشکلاتی را برای اهداف این هفته در بازی ایجاد خواهد کرد.

بازیکنان در وب سایت Reddit اعلام کرده اند آسیب های ناشی از Grenade ها در مقایسه با Clinger ،Stink Bomb و Grenade به حساب نمی آید. بازیکنان در Epic’s forums می گویند یک تجربه مشابه با سلاح Clinger داشته اند و تعداد ضربات در بازی به منزله ارتقا و پیشرفت بازیکنان تلقی می شده است.

این مسئله مشکل ساز به نظر می رسد زیرا چالش های پیش رو را فقط با سه سلاح مشخص می توان به پایان رساند و به خاطر این باگ، دو سوم از سلاح ها غیر فعال شده اند و رسیدن به اهداف و چالش ها را در بازی بسیار مشکل کرده اند.

کمپانی Epic به طور عمومی این مسئله را مطرح نکرده است. هرچند استودیو به طور معمول مشکلات بازی را به سرعت حل می کند.

مطمئنا این اولین بار نیست که در Fortnite مشکل ایجاد شده است و بازیکنان را از تکمیل چالش های هفتگی عقب می اندازد. هفته گذشته کمپانی Epic مجبور بود به طور موقت سبد خرید و ATK را به دلیل یک اشکال، غیرفعال کند و در نتیجه بازیکنان قادر به اتمام چالش حلقه آتش نبودند.

خوشبختانه بازی Fortnite به خاطر محبوبیت فراگیرش دچار اعتراضات شدیدی نمی شود و طبیعی است که بازی در حد و اندازه ی Fortnite دچار اشکال و خطا خواهد شد. شما می توانید دیگر چالش ها را در بازی تکمیل نمایید و منتظر رفع این باگ از سوی کمپانی Epic باشید.

توجه داشته باشید که شما باید چالش های چهار هفته اول بازی را انجام داده باشید تا بتوانید در این هفته Battle Star  ها را پیدا کنید (در واقع این ستاره ها زمانی در دسترس قرار می‌ گیرد که تمامی چالش ‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته باشید).

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. بازی Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و ios در دسترس کاربران قرار دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی Fortnite برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =