بازی Mario Kart 8 Deluxe در حال گرفتن DLC بر اساس بازی Zelda: Breath of The Wild است. این DLC رایگان و در حال حاظر در دسترس می باشد. در بروز رسانی جدید Master Cycle Zero و Champion’s Tunic اضافه می شوند. همچنین به روز رسانی شامل لاستیک و پاراگلایدر است. بازی Mario Kart 8 Deluxe در حال حاضر برای کنسول Nintendo Switch در دسترس کاربران قرار دارد.

این بیانه شگفت انگیز و عرضه محتوای قابل دانلود جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe دقیقا چند روز بعد از انتشار تریلرهای DLC کنسول Nintendo Switch در بازی های مسابقه ای خود بود. در آن زمان Nintendo از جزئیات محتوای قابل دانلود چیزی نگفت ولی ما امروز از جزئیات آن آگاه هستیم.

از بازی Mario Kart 8 Deluxe تا تاریخ 31 مارس 9.22 میلیون نسخه فروخته شده است. این بازی دومین بازی تجاری موفق برای کنسول Nintendo Switch می باشد. بازی Super Mario Odyssey تنها 10.41 میلیون نسخه فروخته است.

بازی Mario Kart 8 Deluxe قرار است در ماه مارس 2019 برای تلفن همراه شروع به کار کند. این اولین سری در سیستم عامل های تلفن همراه خواهد بود و طبق نظر خواهی ها می تواند موفقیت بزرگ بعدی نینتندو باشد.

در دیگر اخبار بازی Mario Kart 8 Deluxe، نینتندو همکاری خود را با Mattel اعلام کرد تا Mario Kart Hot Wheels را توسعه دهند.

در نسخه 1.6.0 بازی Mario Kart 8 Deluxe موارد زیر افزوده شده است:

  • شخصیت جدید (Champion’s Tunic)
  • وسیله نقلیه جدید (Master Cycle Zero)
  • لاستیک های جدید (Ancient Tires)
  • پلاتر جدید (Paraglider)

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی Mario Kart 8 Deluxe را با پیروزی به سرانجام برسانید. تجربه و نکات آموزشی خود را از این بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + پانزده =