کمپانی Blizzard سال 2015 بسته الحاقی Legion را برای بازی World of Warcraft معرفی و اکنون پس از گذشت دو سال بسته الحاقی جدید را تحت عنوان Battle for Azeroth معرفی کرد.

کمپانی Blizzard یک بسته الحاقی به زودی منتشر می کند که در آن به معرفی تعدادی از قابلیت های جدید به عنوان مثال long-running MMO می پردازد. پیش درآمد بازی برنامه ریزی شده است که تا تاریخ 26 مرداد به بازار عرضه شود. از دیگر موارد، یک حالت جدید به نام War Mode که به بازیکنان اجازه می دهد تا از پتانسیل های PvP استفاده نمایند.

 حالت War Mode

War Mode این امکان به شما می دهد که از level 20 با بازدید از مناطق Orgrimmarیا Stormwind به شروع بازی بپردازید و بنابر توانایی این اجازه را به شما می دهد تا در تمام مناطق از جمله Northshire Abbey به نبرد با بازیکنان دیگراقدام نمایید.

کمپانی Blizzard بیان کرد: در مناطق Sanctuary حتی اگر حالت War Mode فعال باشد از PvP محروم خواهید ماند.

علاوه بر War Mode، پیش در آمد، سیستم  PvP را بروز رسانی می کند. پیش تربازیکنان وقتی talent دریافت می کردند که در PvP شرکت و به درجه Honor نائل می گشتند. از این رو تازه واردها قادر نبودند talent کسب کنند و از سایر بازیکن‌ ها عقب می ‌ماندند. حال در بسته الحاقی Battle for Azeroth، بازیکنان می ‌توانند همانند دریافت level،  talentنیزبه دست آورند.

از level ۱۱۰ به بعد، تمامی talent ها آزاد خواهد شد تا بازیکنان بتوانند talent مورد نظر خود را کسب نمایند.

بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth ادامه داستان جنگ بین دو گروه Alliance و Horde است. Battle For Azeroth، دو سرزمین جدید با نام‌های Kul Tiras و Zandalar و چند سرزمین جدید برای کشف و جنگ ‌های ۲۰ نفره با نام Warfronts را به معرض نمایش می گذارد. همچنین level cap به 120 ارتقا یافته و تعدادی زندان و حملات ناگهانی جدید به بازی اضافه شده است.

Battle for Azeroth در تاریخ 23 مرداد عرضه می شود. و رویداد های جدید در بازی در مناطق Teldrassi و Lordaeron آغاز می شود. این رویداد ها 2 مرداد ماه آغاز و تا سه هفته بعد ادامه خواهد داشت.

بازی world of warcraft یک بازی هیجان انگیز و تمام عیار است که پیشنهاد می شود حتی برای یک بار هم که شده به تجربه این بازی مهیج بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =