بلیط های رایگان BlizzCon 2018

25 بلیط مجازی برای شرکت در کنفرانس BlizzCon 2018 عرضه می شود. بلیط مجازی هر نفر به ارزش 50 دلار می باشد که ساعت ها برنامه های ویدیویی منحصر به فرد کنفرانس Blizzard را به نمایش می گذارد. در این برنامه تمامی لحظات تاریخ ساز، رقابت های مسابقه و جزئیات دیگر به تصویر کشیده خواهد شد.

تاریخچه  BlizzCon

بلیزکان یک کنوانسیون بازی های ویدیویی است. BlizzCon توسط بلیزارد انترتینمنت -یک شرکت طراحی و تولید بازی‌ های رایانه ‌ای است که در ارواین، کالیفرنیا واقع شده‌ است- برای ترویج بازی‌ های بزرگ برگزار می ‌شود.

BlizzCon، یکی از رویداد های مهم گیمینگ است. این همایش، هر ساله توسط کمپانی بیلزارد برپا می شود. رویداد سالانه BlizzCon جزء مهم‌ ترین رویداد ‌های بازی ‌های این کمپانی برای طرفداران به حساب می آید. چرا که در آن، آخرین اخبار و اطلاعات از بازی ‌های بلیزارد ارائه می ‌گردد.

علاوه بر گفته های بالا بلیط مجازی BlizzCon با اقلام مهمی در بازی های کمپانی Blizzard همراه است. کمپانی Blizzard در حال حاضر برای دارندگان بلیط، پوسته Sombra را برای بازی Overwatch منتشر کرده است.

آیتم های جدیدی برای بازی های Diablo III، Hearthstone، Heroes of the Storm®، StarCraft® II و World of Warcraft® در آینده فراهم خواهد شد. مطمئنا تمامی بازیکنان برای این رویداد بی صبرانه انتظار می کشند.

BlizzCon کنفرانس خود را در یک مکان خاص در تاریخ 11 و 12 آبان برگزار می کند.

برای دست یابی به بلیط های این کنفرانس باید به سایت این کمپانی مراجعه نمایید تا بتوانید با اتفاقات جالب این رویداد، رو به رو شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بلیط های رایگان BlizzCon 2018 با سایت کروکوگیم همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بلیط های رایگان BlizzCon 2018 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =