با انتشار بازی Marvel’s Spider-Man کمپانی Insomniac Games ثابت کرد که این استودیو به درستی برای این کار انتخاب شده است. Insomniac از طریق داستان، مبارزات و مکانیک web-slinging شخصیت صمیمی کاراکترها را نشان می دهد. بازی های Superhero همیشه برای همگان از جذابیت ویژه ای برخوردار می باشد.

بازی های Superhero

با اینکه این استودیو بازی های Superhero را درست نمی کند اما زمانی که آن را انجام می دهد، آن را به بالاترین مرتبه ممکن می رساند. اما این همه لذت برای بازی Spider-Man ما را برای دیدن عنوان های دیگر مشتاق می سازد. Marvel Games در گذشته چندین بار تصدیق کرد که همیشه به دنبال استودیوهای جدید برای همکاری بوده است. با مشاهده بازی مرد عنکبوتی ما مطمئن می شویم که عنوان های بزرگ دیگری را در این زمینه مشاهده خواهیم کرد.

در این مقاله ما می خواهیم درباره بازی های Superhero با کمپانی های مورد علاقه خودمان با شما صحبت هایی به عمل آوریم. صدها شخصیت مختلف در کتاب های کمیک وجود دارد که آنها شایسته ساخته شدن هستند. ما ایده هایمان را جمع آوری کردیم و باید اعتراف کنیم افرادی که در تیم ما قرار دارند نسبت به مارول کمی تعصب دارند.

بازی Wolverine Game با توسعه دهنده Yakuza

در طول سال ها، Wolverine پیشنهادات مختلفی از بازی ها ارائه کرده است. به عنوان طرفدار Wolverine می خواهم داستان های مورد علاقه خود را با شخصیت های Chris Claremont و Frank Miller بنویسم.

توسعه دهنده Yakuza درباره بازی Wolverine گفت که برای ساخت این عنوان از شخصیت های عاطفی بهره بیشتری خواهند برد و داستان را به سمت و سوی احساسی می برند.

 The Unbeatable Squirrel Girl با کمپانی Double Fine

The Unbeatable Squirrel Girl در حال حاضر یکی از بهترین کتاب های مارول می باشد. این کتاب توسط Ryan North نوشته شده که واقعا به صورت مداوم خنده دار و پر از درس های عمیق برای یادگیری است. Squirrel Girl چیزی فراتر از یک جنگنده توانا به حساب می آید. او با همدردی، صحبت کردن و توضیح دادن راه های اشتباه، دوستان خود را هدایت می نماید.

دوستان او Galactus ،Kraven ،Loki ،Hydra robot Brain Drain و Sentinel هستند.

تماشای شخصیت های کمدی، مکالمات بین آنها در استودیو Double Fine از لحاظ ژانر احساسی و عمیق نشان دادن مسائل، به خوبی توسعه می یابد. از همین رو یک بازی ماجراجویانه با مسیرهای شاخه ای سبک قهرمانانه از داستان Squirrel Girl برای این کمپانی بسیار مناسب می باشد (البته این موضوع یک فرمول اثبات شده به حساب می آید).

Kamala Khan با کمپانی Keita Takahashi

Kamala Khan یکی از معروف ترین قهرمانان مارول می باشد. به عنوان یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی وضعیت زندگی او دارای مشکلات خاصی است. اما پس از برخورد او با مریخ، قدرت های غیر انسانی او فعال شده و لقب Captain Marvel به خود می گیرد. مهم تر از همه مهارت ها و توانایی او در EMBIGGEN محسوب می شود. تمامی رفتارهای فیزیکی خود را با دشمنان وفق می دهد.

مطمئنا پیوند Kamala Khan با کمپانی Keita Takahashi بسیار خوب و معقول می باشد.

Judge Dredd با کمپانی MachineGames

Dredd 2012 یکی از فیلم های مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. درباره این که چه استودیویی برای این فیلم مفید باشد مدت ها اندیشیدم. گاهی حس کردم استودیو Starbreeze می تواند برای این عنوان مناسب باشد. این کمپانی سابقه درخشانی در بازی های تیراندازی اول شخص داشته ولی با این وجود بسیاری از کارکنان این استودیو آنجا را ترک کردند و اکنون بیشتر حالت یک ناشر را دارند.

آخرین فیلم Dredd در حال حاضر یکی از عنوان های مناسب برای ساخت بازی ویدیویی به حساب می آید. کاراکتر او همانند یک کلاهبردار و تبهکار درون فیلم نقش آفرینی می کند. او قابلیت حمل اسلحه و چاقو دارد. تمامی موارد ذکر شده جز مواد اصلی یک بازی ویدیویی محسوب می شود. MachineGames برای ساخت بازی اول شخص با صحنه های زیبا و داستان هیجان انگیز بسیار اشتیاق دارد.

Dredd یک شخصیت پیچیده نیست ولی لحظات فریبنده بین خنده و ترس همه چیز را دلنواز تر می کند.

Fantastic Four با کمپانی Epic Games

The Fantastic Four اولین گروه superhero در مارول بود. البته نیازی به گفتن نیست که هر عضو این مجموعه به خودی خود بسیار منحصر به فرد و خاص هستند. Sue Storm می تواند از نامرئی بودن خود، برای از بین بردن محافظان و دوربین های قدیمی استفاده کند. Mr. Fantastic از توانایی کشش خود بهره می گیرد و خلاصه باید بگویم هر یک از اعضای این تیم بسیار جالب می باشند.

مخفی گاه های زیر زمینی در دسترس Dr. Doom می باشد. او با هر قهرمانی که نجات می دهد می تواند بخش بیشتری از مخفی گاه را در دست بگیرد. بیشتر مکان ها غیر قابل دیدن است و دوربین در جای بسیار مناسبی تعبیه گردیده.

چهار شخصیت موجود در این فیلم به خوبی می توانند درون یک بازی نقش آفرینی نمایند. این تیم در طول سال ها نشان داده اند که در کار خود بسیار قوی می باشند. ما از همین رو این کمپانی را برای ساخت عنوان نام بدره مناسب دیده ایم.

Suicide Squad با کمپانی BioWare

Task Force X توسط Amanda Waller نوشته شده و یک مقام دولتی آمریکایی را وصف می کند. این تیم مأموریت های مخفی سیاه را انجام می دهد و به طور کامل از جنایتکاران به حساب می آیند.

Task Force X لقب Suicide Squad را گرفته زیرا ماموریت های این تیم به شدت خطرناک بوده و بمب Waller در گردن هر عضو قرار می گیرد. بنابراین می توانند به سر کسی که سرپیچی می کند تنها ضربه بزنند. ماموریت های موفقیت آمیز یک سال از زندگی فرد باقی مانده را افزایش می دهد.

ما حس می کنیم کمپانی BioWare به خوبی می تواند از پس این داستان هیجان انگیز بر بیاید. بازیکن نقش یک سرباز را بازی می کند. بازیکن می تواند در ابتدا از Deadshot و  Harley Quinn در تیم خود ماجرا را آغاز نماید و هر کدام از کاراکترها توانایی منحصر به فردی دارند.

بین تمامی ماموریت ها همه مسائل دست به دست یکدیگر می دهند تا عنوانی همانند بازی Mass Effect را بسازند. بازیکن در بین ماموریت ها به گفتگو و بر اساس اطلاعات به دست آمده به برنامه ریزی می پردازد.

ارسال نامه های Deadshot به دخترش او را به یک انسان خشمناک تبدیل می کند و ما بر این باور هستیم که این استودیو گزینه مناسبی برای ساخت این بازی به حساب می ;kn.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی های Superhero با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی های Superhero به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =