رویداد Halloween Terror در تاریخ ۹ اکتبر آغاز شده و در طی این رویداد تغییراتی در بازی Overwatch به چشم می خورد. این تغییرات در کاراکتر Torbjorn، گزینه های Color Blind و موارد می باشد.

Halloween Terror سرپرست این به روز رسانی است. کاراکتر Torbjorn دیگر از Armor Packs یا Scrap System استفاده نمی نماید. توانایی ثانویه او به Overload تغییر کرده و کارایی بسیار زیادی را دارا می باشد.

به گفته سازندگان، توانایی جدیدی به نام Overload جایگزین Armor Packs شده است. پس از فعال کردن این قابلیت قهرمان شما یعنی Torbjorn به مدت کوتاهی زره اضافی دریافت خواهد کرد و در سویی دیگر سرعت حرکت و تعویض خشاب نیز افزایش خواهد یافت. در واقع Overload از برخی ویژگی ‌های Molten Core استفاده می نماید.

توانایی Ultimate جدید تحت عنوان Molten Core می باشد و به شما اجازه می دهد مواد مذاب پرتاب نمایید. با این کار محیط اطراف به مواد مذاب آغشته می شود و شما به راحتی قادرید کنترل محیط را در دست بگیرید.

این به روز رسانی همچنین گزینه جدید colorbling را به بازی Overwatch اضافه می کند. colorbling به شما این امکان را می دهد 9 گزینه مختلف colorblind را برای از بین بردن دشمنانتان انتخاب نمایید.

در این به روز رسانی جدید، تغییراتی جزئی در  کاراکتر های Brigitte ،Doomfist ،McCree ،Pharah ،Mei ،Orisa و Soldier 76 به چشم می خورد. گزینه تایمر هم به دو نقشه Assault و Escort اضافه شده است.

در این به روزرسانی تغییرات چشمگیری در rocket launcher knockback ،explosion damage و سرعت حملات ایجاد شده است.

همه این تغییرات در کنار رویداد بزرگ فصلی Overwatch، که همراه با مجموعه ای از پوسته های جدید و سایر لوازم تزئینی می باشد، روانه بازار می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Overwatch با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Overwatch برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =