به روزرسانی 4.4 بازی Fortnite برای پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 عرضه شد. رویداد امروز، پرتاپ موشک در Anarchy Acres بود که در آسمان ردی به جای گذاشت.

وقتی که شمارش معکوس در بازی Fortnite به صفر رسید، یک موشک پرتاب شد. ما حدس زدیم که رویدادی  برای فصل 5 در راه است. فصل 4 با شیوه ای مشابه (از شهاب سنگ) شروع شد. البته می دانیم فصل 5 احتمالا با یک آژیر مرموزِ تند و زننده آغاز خواهد شد.

در بازی Fortnite موشک بعد از پرتاپ باعث ایجاد یک صاعقه عجیب و غریب می شود.

اگر این رویداد را از دست دادید، بهتر است بدانید که این موشک از آشیانه شیطان در منطقه Anarchy Acres به آسمان فرستاده شد. لیزرها در برج های برجسته اصلاح شده اند و به نظر می رسید که قرار بود این مکان را نابود کند. اما در عوض یک سپر نامرئی یا پورتال ظاهر می شود. موشک ناپدید و سپس در نزدیکی دوباره ظاهر و از کنترل خارج شد. پس از آن به آسمان پرتاپ و شکافی که در حال حاضر بر روی نقشه دیده می شود را ایجاد کرد.

در این زمان، ما مطمئن نیستیم چه اتفاقی می افتد. اما، هزاران اتفاق دیگر نیز در جهان بازی Fortnite اتفاق می افتد. تغییر حالت Playground بازی تا هفته آینده به تاخیر افتاد ولی به جای آن 50vs50 را به صورت محدود در آن گنجاندند.

بازی Fortnite یکی از مهیج و جذاب ترین بازی های امروزی به شمار می رود. مدیر عامل Epic Games، استودیوی سازنده Fortnite این بازی را برای پلتفرم های pc ،xbox1 ،ps4 به بازار عرضه کرده و موفق به کسب درآمد ۵۰ میلیون دلار در کم تر از ۲ ماه شده است.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 4 =