کمپانی EA اعلام کرد به روز رسانی بازی Battlefield 5 قابل پخش خواهد بود.

یکی از جدیدترین ویژگی های Battlefield 5 عملیات بزرگ و حالت چند نفره است. با این حال به نظر می رسد بازیکنان تا زمان انتشار این به روز رسانی نمی توانند از حالت چند نفره استفاده نمایند. همچنین کمپانی EA اعلام کرد عملیات بزرگ در این بازی نیز بعد از انتشار به روز رسانی قابل دسترس می باشد.

سازندگان این نوید را به بازیکنان داده اند که پس از راه اندازی به زودی این به روز رسانی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

کمپانی EA اطلاعات بیشتری در مورد عملیات بزرگ بازی Battlefield 5 در وبسایت رسمی خود به اشتراک گذاشت. متاسفانه هنوز نمی دانیم بازیکنان چه مدت برای این به روز رسانی باید به انتظار بنشینند. هر یک از حالت ها به مدت تقریبا یک ساعت زمان می برد. این یک ساعت، در بازی 3 روز به طول می انجامد. در عملیات Norway Operation یک چتر نجات بر روی یک نقشه برای نابودی گروهی از دشمنان (که به دفاع می پردازند) رخ می دهد.

کمپانی EA در مورد این موضوع بیشتر توضیح می دهد:

شما می توانید در روزهای اول به خوبی بازی کنید و زمانی که نقشه تغییر می کند شما با اسلحه ها و مهمات تامین می شوید. همچنین وسایل نقلیه مختلفی به این قسمت افزوده می شود.

بازی Battlefield 5 در تاریخ 27 مهر 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. ولی کسانی که نسخه Deluxe این بازی را خریداری می کنند در تاریخ 24 مهر بازی را دریافت می نمایند. این بازی در نوع خود بسیار شبیه به Call of Duty: Black Ops 4 می باشد و رقیب اصلی آن به حساب می آید از همین رو تاریخ انتشار آنها در نوع فروش ابتداییشان بی تاثیر نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نسخه آلفا بازی Battlefield 5 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield Hardline برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =