به روز رسانی بازی Fallout 76 به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

شما هم اکنون می توانید به Pioneer Scouts بپیوندید.

کمپانی Bethesda اعلام کرد پچ های جدید برای بازی Fallout 76 امروز متفاوت است. شرکت Maryland اعلام کرده است که تیراندازی آنلاین در دنیای جهان باز یک ماه دیگر به روز رسانی خواهد شد. پچ 9 قرار است در تاریخ 17 اردیبهشت منتشر شود که در آن یک جناح جدید معرفی می شود و وزن حمل کردن مورد نظر را افزایش می دهد. این پچ به عنوان Ever Upwards، یک آیین Appalachia’s Pioneer Scouts است.

کسانی که به Pioneer Scouts می پیوندند چالش هایی مانند تیراندازی، پخت و پز، شنا و غیره را می توانند برای کسب مدال ها به پایان برسانند. این مدال ها را می توان در ماشین های فروش Pioneer Scout برای C.A.M.P رد و بدل کرد. آیتم ها و موارد مختلفی در آن موجود می باشد. اولین کوله پشتی و مدال های سخت برای پاداش بازیکنانی است که به رتبه Possum رسیدن.

کوله پشتی اولین بار با پچ Ever Upwards ظاهر می شود. کمپانی Bethesda هم اکنون مشخص نکرده است که وزن کوله پشتی خود را تغییر داده. با این حال، آنها می توانند با تعدادی از مدل های قابل بازیافت مانند افزایش ظرفیت حمل مقاومت در برابر آسیب، واحد سرد سازی و غیره نصب شوند. برای نمونه برداری از طرح های کوله پشتی، تصویر زیر را بررسی کنید.

بازی Fallout 76
تصویر 1: نمونه های کوله پشتی

در کنار این موارد، تجربه دو نفره در Fallout 76 در تمام آخر هفته اتفاق می افتد. هر دو حالت ماجراجویی و بقا در تاریخ 5 اردیبهشت 12 PM ET / 9 AM PT و در 9 اردیبهشت 6 AM ET / 3 AM PT عرضه می شود. کمپانی Bethesda اخیرا پچ 8.5 را منتشر کرده است. این پچ حدودا 2 گیگابایت در کنسول و کمی کمتر از 1 گیگابایت در رایانه و حالت عکاسی جدید را برای تمامی بازیکنان به ارمغان می آورد.

خرید بازی FallOut 76 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هجده =