ماه اکتبر می باشد و این یعنی زمان جشن های هالووین برای بازی های آنلاین فرا رسیده است. بسیاری از بازی ها هم اکنون به روز رسانی خود را در این زمینه آغاز نموده اند. بسیاری از این عنوان ها با محدودیت زمانی و پاداش های ویژه هالووین همراه خواهند بود. بازی های هالووین امسال به شرح زیر می باشند.

بازی Dauntless

رویداد هالووین در اواسط ماه شروع به کار خواهد کرد و یک سایه روی شهر Ramsgate قرار می گیرد. یک فرقه جدید به نام Unseen معرفی می شود کهBehemoth  را مورد پرستش قرار می دهند. قاتلان توانایی خود را علیه Behemoth جدید در جزایر شکست خورده تست می کنند و فروشگاه ها اقلام کوچکی مانند زمان را در دسترس بازیکنان قرار می دهند.

بازی Fortnite

کل فصل تا حدودی شبح وار است و تم ها و پوسته ها تا حدی گرگ مانند می باشد. با این حال یک موضوع خاص در مورد هالووین بارز است و آن هم تزئینات ویژه این رویداد خواهد بود. این موارد شامل: پوسته، back bling ،gliders و pickaxes می باشد.

هیچ کلمه ای در مورد وقایع دنیای creepy در محتوای فصلی وجود ندارد.

Hearthstone

جشن Hallow’s End سالانه از 17 اکتبر (25 مهر) تا 31 اکتبر (9 آبان) ادامه دارد. سیستم بازی یک کارت طلایی رایگان در اختیار بازیکن قرار می دهد و شخصیت های حالت Monster Hunt به بازی باز می گردد. همچنین می توانید در حالت Arena از کاراکترهای Hallow’s End بهره برده و هیجان خود را افزایش دهید. سرانجام، این رویداد همراه با راه اندازی یک قهرمان جدید Paladin برای خرید در دسترس قرار می گیرد.

Killing Floor 2

بازی Killing Floor 2 تاکنون برای رویداد هالووین به روز رسانی Halloween Horrors: Monster Masquerade را ارائه داده است. این به روز رسانی شامل یک نقشه Monster Ball و تعدادی کاراکتر ترسناک می باشد. به علاوه شما می توانید سلاح های جدید و اقلام مختلف را در این زمان محدود دریافت نمایید.

Overwatch

بازی Overwatch سالانه رویداد Halloween Terror را فراهم می کند. هر ساله این رویداد با داستان Junkenstein’s monster ادامه می یابد و دو حالت کلاسیک و Endless Night در دسترس بازیکن قرار می گیرد. کمپانی Blizzard از 31 اکتبر (9 آبان) لباس ها و ابزارهای جالب را در اختیار کاربران می گذارد.

Splatoon 2

نسخه Splatoon 2 یک مجموعه پیچیده را سالانه ارائه می دهد در طول یک ماه این بخش با نام Splatoween خواهد بود. این برنامه از 19 اکتبر (27 مهر) تا 21 اکتبر (29 مهر) آغاز خواهد شد. می توانید بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. Inkopolis نیز با دکوراسیون هالووین به روز می شود. مطمئنا بازی های هالووین از جذابیت بالایی برای طرفداران برخوردار است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی های هالووین برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Overwatch برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =