کمپانی Treyarch یک به روز رسانی دیگر برای Call of Duty: Black Ops 4 در راه دارد. در این هفته توسعه دهنده نسخه 1.12 را اجرا خواهد کرد. در این قسمت تغییرات بزرگی در نحوه کار زره حالت Blackout به وجود خواهد آمد. سلاح های کلاسیک را به بخش زامبی اضافه خواهد کرد. در نتیجه یک رویکرد محدود در ps4 ایجاد خواهد شد. در ادامه مقاله با به روز رسانی های بازی Black Ops 4 بیشتر آشنا خواهید شد.

Treyarch در یک پست Reddit بزرگترین تغییرات و افزوده هایی که در به روز رسانی این هفته ارائه شده است را معرفی کرد. در میان مسائل مختلف، توسعه دهنده بیشتر بر روی تغییرات زره و نارنجک ها در حالت Blackout اشاره کرده است. زمان انفجار برای نارنجک های خوشه ای افزایش می یابد. زره های سطح 3 نیز افزایش پیدا می کنند.

در حالت زامبی، به روز رسانی این هفته پنج اسلحه را به Mystery Box در هر نقشه و همچنین به Zombies Armory: MP 40 ،Grav ،Daemon 3XB ،SWAT RFT و KAP 45 را افزوده است. Treyarch می گوید MP 40 و Grav به طور پیش فرض در Armory باز خواهد شد.

نسخه ps4 این به روز رسانی تاریخ 9 بهمن 97 به نام Vini, Vidi, Zombie بر روی نقشه IX آغاز خواهد شد. به روز رسانی حالت Blackout با اسم Ambush نام گذاری شده است. این بخش دارای تفنگ تک تیرانداز، حملات غواصی، پرتاپ کننده ها و به طور دائم دایره ای فرو می ریزد می باشد. حالت Down But Not Out در Xbox One و PC در یک هفته دیگر در دسترس خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازی Black Ops 4 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Black Ops 4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دیجیتال Call of Duty Black Ops 4 Digital Deluxe Edition برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =