کمپانی Bungie درمورد به روز رسانی جدید و بزرگ بازی Destiny 2 به نام Black Armory با اشتیاق فراوان سخن به میان آورد. محتوای جدید در تاریخ 13 آذر عرضه می شود. کمپانی Bungie در مورد اتفاقات پیش رو اطلاعات جامعی را در دسترس بازیکنان قرار نمی دهد و سعی در هیجان زده کردن آنها دارد.

این شرکت در وبلاگ رسمی خود نوشت که تیم آنها هم اکنون بر روی لیستی از تغییرات موقت کار می کند. آنها انتظارات بازیکنان و اشکالات موجود را پیش بینی و بررسی کرده و هم اکنون آنها را برطرف می سازند. Black Armory بخشی از فصل جدید Forge می باشد. این فصل در تاریخ November 27 (6 آذر) آغاز توسط Drifter آغاز می شود و پس از آن یک فصل نامشخص دیگر به میان می آید.

فصل Forge رویداد جدید The Dawning را اضافه خواهد کرد. محتوای جدید Crucible و تسلیحات جدید شامل این موارد می شود. دارندگان سالانه Pass می توانند به Black Armory دسترسی داشته باشند. اسلحه های Raid Lair ،Exotics و Legendaries در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

این وبلاگ همچنین به مجموعه ای از تغییرات دو رگه PvP/PvE در حالت Gambit اشاره کرد. Infamy به راحتی در دسترس خواهد بود، با Infamy رتبه امتیازها برای همه جایزه ها دو برابر شده است. به علاوه بازیکنانی که دومین Primeval خود را دریافت می کنند، می توانند تنها یک “catch-up” از Slayer Primeval دریافت کنند.

رویداد Double Infamy سه شنبه 20 نوامبر (29 آبان) تا جمعه 23 نوامبر (2 آذر) برگزار خواهد شد. به دنبال آن رویداد Triple Infamy از 23 نوامبر (2 آذر) تا 27 نوامبر (6 آذر) برپا می شود.

سرانجام کمپانی Bungie اعلام کرد ما در آینده برنامه های خود را بهبود می دهیم و تغییرات سودمندی برای بازیکنان فراهم می سازیم. همچنین این شرکت اعلام کرد ما به دنباله Forsaken برنامه های بسیار مفیدی را در سر می پرورانیم. Black Armory محتویات بسیار جامعی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

این وبلاگ همچنین گفت: “زمان آن فرا رسیده تا گفتگو های جدیدی در مورد چگونگی پیشرفت بازی Destiny در چند ماه آینده ذکر شود”. تیم سازنده برای لذت بردن بیشتر بازیکنان از بازی چالش ها و جوایز متنوعی را در نظر گرفته و مطمئنا هنگامی که این به روز رسانی ها منتشر شود بازیکنان از این اتفاقات شگفت زده خواهند شد.

به روز رسانی جدید هفته آینده در فصل تعطیلات در جنگل آغاز می شود. بی شک هفته آینده اطلاعات بیشتری از این به روز رسانی در دست بازیکنان قرار خواهد گرفت.

Forsaken بازی Destiny درست به اهداف خود نرسید و تا حدی در فروش ناکام ماند. در این تماس، شرکت اعلام کرد که به دنبال راه های جدیدی برای سود بردن بازیکنان از طریق بازی های Micro-transaction می باشد. کمپانی Bungie برنامه های مفیدی برای محتوا فصلی خود در آینده دارد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Destiny به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دست دوم و کارکرده Destiny برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =