به روزرسانی بعدی بازی Fortnite درست در نزدیکی شما می باشد.

کمپانی  Epic اعلام کرد به روز رسانی v6.30 قرار است 20 نوامبر در  8 AM ET که از 5 AM PT و 1 PM انجام شود. در استرالیا، این کار تا ساعت 11 صبح انجام می شود. این به روز رسانی به صورت وحشیانه ای در راه می باشد. شرکت Epic در توییتر خود اعلام کرد تنظیمات و به روز رسانی جدید دقیقا مشخص نمی باشد. تاکنون کسی این موضوع را فاش نکرده ولی ما از جزئیات آن تا حدی مطلع هستیم.

فهرست اخبار بازی در Fortnite نشان می دهد که یک آیتم جدید به نام Dynamite به زودی در فورتنایت می آید. احتمالا این به روز رسانی جدید Dynamite را معرفی خواهد کرد. پس به زودی از این موضوع مطلع خواهیم شد.

در دیگر اخبار فورتنایت، Donald Faison بازیگر Scrubs، اخیرا با استفاده از رقص “Poison” خود در بازی به “Fortnite” پاسخ داد و گفت: “آنها شکستند”.

بازی Fortnite Battle Royale یکی از محبوب ترین و نام آشناترین بازی های حال حاضر در سبک اکشن می باشد. این بازی ساخته شرکت Epic Games می باشد و یکی از رقیبان اصلی PUBG به حساب می آید. شما در این بازی بین 100 بازیکن قرار می گیرید و برای برنده شدن و پیروزی تلاش می نمایید.

کمپانی Epic اخیرا اعلام کرد تغییرات زیادی در Unreal Engine Marketplace ایجاد خواهد کرد. این کمپانی 88 درصد از فروش خود را به سازندگان پرداخت می کند و 12 درصد باقی مانده را خود کسب می نماید. که این رقم بالاتر از استاندارد 70/30 صنعت می باشد که به خاطر موفقیت عظیم بازی Fortnite امکان پذیر شده است.

پول مجازی Fortnite (V-Bucks) را می توان برای خرید ابزارهای تزئینی وskin  های مختلف برای کاراکترها استفاده کرد. کاربران Battle Pass مطمئنا از امتیازات و چالش های بیشتری  در بازی برخوردار خواهند بود.

لطفا نظرات خود را در خصوص بازی Fortnite به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − نه =