به روز رسانی جدید بازی Fortnite در راه است.

کمپانی Epic Games تایید کرد: به روز رسانی 4.3 احتمالا 9 خرداد 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد. ما در این به روز رسانی انتظار اتفاقات جذاب و دیدنی بسیاری را داریم. در ادامه مقاله با جریان های این بازی جنجال برانگیز بیشتر آشنا می شوید.

pc      ps4      xbox1      بازی Fortnite


برخی از مشکلات، هنگام به روز رسانی رخ می دهد. این مشکلات احتمالا از ساعت 1 بامداد آغاز خواهد شد. البته کمپانی Epic اطلاعی از نوع خرابی ها ندارد! با این حال باید تا رفع اینگونه ایرادها کمی صبور بود.

پس از اجرای بازی، بازیکنان پیام های خود را در حین بازی ارسال می کنند تا از این طریق بدانند در کدام منطقه حضور دارند (تا به انجام چالش ها بپردازند).

به روز رسانی جدید از امروز ساعت (08:00 GMT) در اختیار کاربران قرار می گیرد.

به روز رسانی جدید شامل سبد های خرید متنوعی می باشد. وسایل نقلیه یک یا دو نفره در این قسمت وجود دارد. ما امیدواریم این خودروها برای سواری تعبیه شده باشند.

این تغییرات ممکن است کم‌ اهمیت به نظر برسد. اما وقتی برای بقا در بازی تلاش می‌کنید چالش هایی در مسیر رو به رو قرار دارد که اصلا عبور از آنها آسان نخواهد بود.

به نظر می رسد، یکی دیگر از ویژگی های جدید اعلام شده برای بازی Fortnite حالت Playground باشد (البته این عنوان به صورت محدود برای کاربران در نظر گرفته شده است).

یکی از اتفاقاتی که در این به روز رسانی رخ نمی دهد این است که در فصل 4 بازی، چالش هفته پنجم (پنجشنبه ها) نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در اخبار دیگر از بازی Fortnite ،Epic Games توسط PUBG Corp مورد شکایت قرار گرفته. زیرا کمپانی PUBG Corp بر این عقیده است که بدون رعایت حق نقض نسخه برداری، این شرکت به ایده آنها تجاوز کرده است.

با ما در سایت crocogame همراه باشید تا ا ز اتفاقات پیش رو بیشتر مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite و حاشیه های پیش آمده، برای من و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =