تریلر جدید بازی  No Man’s Sky نشان می دهد که حالت چند نفره به این بازی اضافه خواهد شد.

کمپانی Hello Games جزئیات قابل توجهی را در تریلر جدید بازی No Man’s Sky به نمایش گذاشته است. به روزرسانی بازی No Man’s Sky از تاریخ 24 جولای (دوم مرداد) برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بهترین اتفاق ممکن در این به روز رسانی اضافه کردن قابلیت چند نفره است که به بازیکنان اجازه می دهد تا با تیم کوچکی از دوستان خود جهان را کشف کنند یا با اعضای تصادفی جامعه متحد شوند.

بازی No Man’s Sky نمرات بسیار خوبی از منتقدان دریافت کرده است.

شما می توانید در بازی No Man’s Sky به دوستان خود و دیگران برای زنده ماندن کمک کنید. شما می توانید پناهگاه های کوچک یا complex colonies (مستعمرات پیچیده) برای همه بازیکنان به اشتراک بگذارید. در این بازی شما می توانید مبارزه با دزدان دریایی یا جنگ در فضایی حماسی با دوستان و دشمنان خود را تجربه کنید. قابلیت سفارشی کردن شخصیت در بازی No Man’s Sky به شما اجازه می دهد ظاهر خود را شخصی سازی کنید.

این بازی همچنین یک Demo نیز خواهد داشت. به گفته Hello Games سطح سیاره زمین، بافت و ابرها به طور چشمگیری در این بروز رسانی بهبود پیدا کرده اند. علاوه بر این، جزئیات بیشتری نیز به کشتی، NPC و ساختمان ها اضافه شده است. حلقه های سیاره ای جدید و تصاویر فضایی بهبود یافته نیز معرفی شده اند. بازی در حال حاضر از دید سوم شخص قابل بازی است. بازیکنان در حال حاضر قادر به ساخت پایگاه های متعدد در هر نقطه از سیاره خواهند بود. قطعات پایه جدید نیز برای ساخت وجود دارد.

در نهایت، توانایی اداره حمل و نقل، که شامل مونتاژ و ارتقا ناوگان ناوچه ها می شود نیز وجود دارد و می توان آن ها را به جهان فرستاد. شما این کار را از یک freighter انجام می دهید که به طور موثر به عنوان یک کشتی باربری عمل می کند. دوستانتان می توانند در کشتی سوار شوند و می توانید در ماموریت های چند نفره که در Galactic Commission Station یافت می شود، وارد شوید.

کمپانی Hello Games در بازی No Man’s Sky

کمپانی Hello Games در بیانیه مطبوعاتی گفت: تقریبا دو سال پیش با تیم کوچکی از دوستان، با عشق علمی-تخیلی مشترک، برای نخستین بار شروع به ساخت بازی No Man’s Sky کردیم. این یک بازی نوآورانه، عجیب و غریب و گاه یکنواخت بود. این بازی را دوست داشتیم و کتاب های علمی-تخیلی که با آن ها بزرگ شدیم به ما کمک بسیار کرد.

هیچ بازی به گستردگی بازی No Man’s Sky وجود ندارد. این بازی با چهار به روز رسانی گسترده تر نیز شده است. بازی No Man’s Sky تجربه کامل چند نفره را به ارمغان خواهد آورد. همچنین این بازی یک تجربه بسیار جدید برای کاربران خواهد بود.

بعد از انتشار اولیه، کمپانی Hello Games نسخه Update Atlas Rises را منتشر کرد که حالت داستان را در آن معرفی کند. به گفته Justin Clark بازی No Man’s Sky بسیار قوی و مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

با تماشا کردن تریلر جدید شما می توایند ببینید که بازی چگونه تکامل پیدا کرده است. یازده مورد از زمان توسعه تا اکنون در No Man’s Sky تغییر کرده است.

همان طور که پیش تر اشاره شد، بازی No Man’s Sky برای پلتفرم های ps4 ،xbox1 و pc  وجود دارد. پس اگر این بازی را بر روی پلتفرم های بالا، انجام می دهید تجربه و نکات آموزشی خود را از بازی No Man’s Sky برای دوستانتان در کامنت های زیر به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 15 =