به روز رسانی جدید بازی Red Dead Online برگرفته از  The Return Of Two Notable RDR2 Facesمی باشد.

PS4 دارای دسترسی اولیه محدود به زمان است. Rockstar جزئیات جدیدی را برای به روزرسانی محتوا به حالت آنلاین Red Dead Redemption 2 ،Red Dead Online منتشر کرد که اخیرا بتا را ترک کرده است. اگر شما در PS4 بازی کنید، دسترسی اولیه به برخی از محتویات را خواهید داشت اما کسانی که با Xbox One بازی را انجام می دهند نیز به زودی به طور کامل مجموعه ای از به روز رسانی ها را دریافت خواهند کرد.

این به روز رسانی جدید ماموریت های رایگان روم را ارائه می دهد و بازگشت دو شخصیت از کمپین Red Dead Redemption 2 را مشاهده خواهید کرد. شما می توانید به Sadie Adler، Adler Ranch ،Lemoyne یا Black Belle بپیوندید. این ماموریت های رایگان رم همان زمان در PS4 و Xbox One در دسترس خواهد بود. کاربران این دو کنسول می توانند ماموریت های افزایش یافته را در A Land of Opportunity و ماموریت رایگان رم و تمام حالت های Showdown، Races و Free Roam را در بر می گیرد.

بقیه محتوای به روز رسانی ابتدا به PS4 می رسد و در نهایت به Xbox One می آید. در بازی Red Dead Online PS4، دسترسی سریع به سلاح Tomahawk باستان، دو حالت جدید Showdown و اسب Perlino Andalusian، همچنین تجهیزات اسب جدید، لباس و Emotes را فراهم خواهد کرد. دو حالت جدید Make It Count: Ancient Tomahawk و Last Stand نیز برای کشف شدن وجود دارد. لباس جدید شامل مواردی از Wheeler ،Rawson و Co. در داخل آن کاتالوگی شامل دامن، کلاه، چکمه و غیره می شود.

Rockstar در یک پست وبلاگ نیز خاطرنشان کرد که به روز رسانی چندین اتفاقات مثبت را به Red Dead Online می افزاید. بسیاری از اتفاقات مثبت به این بازی افزوده و اشکالات جزئیی رفع شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه شوید.

لطفا نظرات خود را درباره به روز رسانی جدید بازی Red Dead Online به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =