تاریخ انتشار بازی Battlefield 5 به تاخیر افتاده است.

بازی Battlefield 5 یا همان تیرانداز جنگ جهانی 29 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد. کمپانی EA گفت این تاخیر به توسعه دهنده بازی یعنی کمپانی DICE مربوط می شود. آنها برای بهبود بازی به زمان بیشتری نیاز داشته اند از همین رو تاریخ انتشار را کمی به تعویق انداختند.

تیم سازنده ذکر کردند که ما قصد داریم زمانی را برای بهبود گیم پلی اصلی صرف نماییم. هدف ما از این موضوع به نمایش گذاشتن توانایی تیم سازنده در این موضوع بود.

Oskar Gabrielson مدیر کل کمپانی DICE گفت:

ما می دانیم تاریخ انتشار جدید بازی یعنی باید مدت بیشتری را برای تجربه آن منظر ماند اما هدف ما از صرف این زمان برای اطمینان به درستی کار به حساب می آید.

بازی Battlefield 5 در برنامه ریزی های قبلی قرار بود در تاریخ 27 مهر 97 عرضه شود. تاریخ انتشار جدید بدان معناست که بازی با یک ماه تاخیر به انتشار می رسد.

بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2 همراه با عناوین Hitman 2 و Fallout 76 به زودی منتشر خواهند شد. همچنین بزرگترین رقیب بازی Battlefield 5 عنوان Call of Duty: Black Ops 4 می باشد. این بازی در تاریخ 20 مهر 97 راه اندازی می شود.

در نهایت کمپانی EA اعلام کرد نسخه بتا بازی  Battlefield 5در تاریخ 15 شهریور 97 عرضه خواهد شد و علاقه مندان می توانند آن را زودتر از انتشار اصلی تجربه نمایند.

بازی Battlefield 5 29 آبان 97 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Battlefield 5 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 15 =