یکی از بازی ‌های انحصاری مورد‌انتظار پلی استیشن 4، Days Gone می باشد که استودیو Sony Bend وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است. بازی Days Gone ابتدا قرار بود در سال 2018 منتشر شود و در نهایت هم 3 اسفند به عنوان تاریخ انتشار بازی اعلام شد.

Asad Qizilbash در پستی در وبلاگ PlayStation تایید کرد برای بار دیگر عرضه بازی به زمان دیگری موکول شده و شما می توانید بازی Days Gone را در تاریخ 26 آوریل 2019 بر روی کنسول خود تجربه نمایید.

سونی در طی بیانیه ای اعلام کرد: “ما اخیرا تصمیم گرفتیم تا Days Gone را به جای ماه شلوغ فوریه در تاریخ 26 آوریل منتشر کنیم. با اینکه سازندگان بی ‌صبرانه منتظر هستند تا بازی هرچه زودتر در اختیار طرفداران قرار گیرد اما از این فرصت برای توسعه بهتر بازی استفاده خواهد شد.”

کاراکتر اصلی بازی مردی به نام Deacon St. John است. وی عضو گروهی از موتورسواران می باشد. داستان بازی یک جهان آلوده به ویروس را روایت می‌ کند که تقریبا نسل بشریت را از بین برده و حالا همه‌ جا پر از دسته‌ های عظیمی از موجوداتی زامبی‌ مانند (Freakers) شده است.

در این شهر که انسانیت نابود شده، بازماندگان به یکدیگر رحم نمی کنند و بر سر بقا و زنده ماندن با یکدیگر در ستیز هستند.

در بازی Days Gone تعداد زامبی ها بسیار بالا می باشد. تنوع مبارزات، آب و هوای متفاوت، همه و همه باعث جذابیت بیشتر بازی شده است.

یکی از نکات بسیار قابل توجه در جریان بازی این می باشد که ویروس نه تنها به انسان‌ ها بلکه می‌ تواند به حیوانات نیز سرایت کند. بنابراین ممکن است با حیواناتی از قبیل گرگ و خرس زامبی مانند به مبارزه بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Days Gone با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Days Gone برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + یک =