به سرعت در حال نزدیک شدن می باشد.

EA تنها از بازی FIFA 20 اطلاعاتی داده و در حال حاضر این چنین به نظر می رسد که این عنوان پر طرفدار در تاریخ 5 مهر وارد دنیای بازی شود. سازندگان، ویدیویی از این بازی نمایش دادند که به صورت عجیب و غریب لوگوی “V” و همچنین برخی از فیلم های عمومی فوتبال را نشان می دهد. کمپانی EA هنوز مشخص نکرده که سیستم عامل FIFA 20 برای راه اندازی آن چه خواهد بود، اما این سری به طور معمول بر روی پلتفرم های PS4 ،Xbox One ،PC ،Nintendo Switch ،PS3 و Xbox 360 می آید.

در حال حاضر EA قصد دارد تا در مورد بازی فوتبال سال خود در EA Play صحبت کند. کمپانی سازنده می گوید اطلاعات کامل بازی FIFA 20 را می توانید در تاریخ 18 اردیبهشت 7 AM PT / 10 AM ET / 3 PM BST (that’s 12 AM AET on June 9) مشاهده نمایید. چهار ساعت بعد، EA برنامه FIFA Live LIVE EA Play را برگزار خواهد کرد.

با وجود این که بازی فقط تایید شده است، EA برخی از تغییرات گیم پلی FIFA 20 را به تازگی به اشتراک گذاشته است. اظهار داشت که EA، با حمایت بیشتر و انگیزه ای که به دفاع از کتابچه ها اختصاص داده شده است، در بالای فهرست قرار دارد، در حالی که از رایانه شما نیز دفاع می کند. یکی از راه هایی که EA قصد دارد این کار را انجام دهد این است که افزایش احتمال دستیابی به توپ را به یک هم تیمی می دهد. دفاع اتوماتیک، کارایی کلی آن را کاهش می دهد و زمان واکنش کاهش می یابد.

پرتاب ها اصلاح شده و مهاجمان دقت بیشتری را در حین سناریوهای پرتاب آسان، از قبیل محافظت در برابر دروازه بان، به دست می آورند. زمان واکنش دروازه بان ها در این شرایط کاهش می یابد تا بازیکنان واکنش فراتر از قدرت را نمایش دهد. علاوه بر این، پنجره زمانبندی برای عکس های سبز به دو فریم برای همه عکسها کاهش می یابد و همچنین “کمی دقیقتر” می شوند. EA با این حال، بازیکنان را اطمینان داد که عکس های زمان بندی شده سبز “هنوز هم دقیق تر از عکس های غیر زمانبندی هستند”.

EA می گوید بسیاری از کارها بر روی پاس دادن و پرتاب کردن بیشتر انجام می شود، به خصوص زمانی که ضربه های بسیار سخت اتفاق می افتد. دو گزینه جدید در بازی اضافه خواهد شد که اطلاعات بیشتر بعد ها منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی FIFA 20 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =