هکرها برای ارسال پیام در بازی از مود آنلاین آن استفاده کردند.

بازیکنان 5 Grand Theft Auto در GTA Online پیام هایی در خصوص تاریخ انتشار بازی GTA 6 دریافت کردند. به گفته ی این پیام، بازی GTA 6 در سال 2019 منتشر می شود.

کمپانی Rockstar Games این خبر را تکذیب کرده و این پیام را جعلی دانستند.

بازیکنان GTA Online گفته اند ما پیامی از سوی شرکت Rockstar دریافت کردیم که بازی GTA 6 در سال 2019 عرضه می شود. این موضوع باعث شد تا ما در توییتر سوالاتی را از شرکت Rockstar بپرسیم. پاسخ آنها بدین گونه بود: این پیام جعلی بوده و از سمت کمپانی ما صورت نگرفته است.

اگرچه Rockstar هیچ گونه اطلاعاتی در مورد چگونگی این اتفاق به ما نداده ولی شبکه Reddit حدس هایی زده که یک هکر فرصت طلب با استفاده از مود آنلاین بازی، نقصی در سیستم پیام رسان شرکت سازنده ایجاد نموده است.

پیام های pop-up در پلتفرم های ps3 ،xbox 360 و pc بیشتر ظاهر می شوند زیرا در این قسمت مودم ها متداول تر هستند.

شرکت Rockstar هیچ وقت به این سادگی خبر انتشار بازی های خود را منتقل نمی کند. از همین رو می توان به شایعه بودن این خبر مطمئن شد. تمامی خبرهای جنجالی، برای به وجد آوردن بازیکنان صورت می گیرد.

بازی Red Dead Redemption 2 پیش از بازی GTA 6

سازندگان بازی GTA 6 اعلام کردند در حال حاضر تمرکز خود را بر روی انتشار بازی Red Dead Redemption 2 گذاشته اند. Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان 97 منتشر می شود. هم اکنون سیستم عامل های پخش این بازی برای ps4 و xbox1 تایید شده و سازندگان نسخه pc آن را در دست ساخت دارند.

با ما در سایت crocogame همراه باشید تا از جریانات بازی GTA 6 بیشتر مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را در خصوص این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =