کمپانی Capcom پس از انتشار بازی Monster Hunter World برای ps4 و xbox1 در اوایل سال جاری تاریخ عرضه این بازی برای pc را اعلام کرد. ابتدا قرار بود بازی Monster Hunter World که دارای سبک آنلاین اکشن-RPG است در اوایل پاییز در Steam وارد بازار شود ولی Capcom اذعان کرد که این بازی در 9 آگوست (هیجدهم مرداد) در دسترس کاربران قرار می گیرد.

بازیکنانی که بازی Monster Hunter World را در Steam پیش خرید می کنند دو جایزه Fair Wind Charm و Origin را دریافت خواهند کرد. علاوه بر نسخه استاندارد، این بازی در نسخه Digital Deluxe نیز منتشر خواهد شد که شامل همان مجموعه ای از موارد سفارشی سازی موجود در کنسول است. مجموعه شامل زره Samurai، سه حرکت (Zen ،Ninja Star و Sumo Slap)، یک رنگ چهره و مدل موی جدید می باشد.

به گفته Capcom به روز رسانی های منتشر شده در نسخه های کنسولی بازی Monster Hunter World به تدریج به نسخه PC اعمال خواهند شد. این بازی همچنین یک برنامه Event Quest متفاوت از نسخه های کنسول را دنبال خواهد کرد. بنابراین Capcom به طرفداران توصیه می کند که به طور مرتب برای دریافت آخرین به روزرسانی های رسمی حساب توییتر بازی و وب سایت خود را چک کنند.

علاوه بر اعلام تاریخ انتشار، کمپانی Capcom یک تریلر جدید برای بازی Monster Hunter World منتشر کرده است. بهتر است بدانید که نسخه pc از 4k و 60 FPS پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Monster Hunter World برای کنسول های ps4 و xbox1 در تاریخ 26 ژانویه (شش بهمن 96) توسعه پیدا کرد. بازی Monster Hunter World یک موفقیت بزرگ برای کمپانی Capcom بوده و همچنین به بهترین بازی منتشر شده توسط این کمپانی تبدیل گردیده. این بازی مورد قبول منتقدان می باشد و تاکنون نکات مثبت بسیاری از آن ها دریافت شده است.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی Monster Hunter World را در کنسول های ps4 ،xbox1 و pc با پیروزی به سرانجام برسانید. همچنین تجربه و نکات آموزشی خود را از این بازی برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Monster Hunter World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =