کمپانی Epic در نهایت اعلام کرد که به زودی فصل جدید بازی Fortnite منتشر خواهد شد. فصل 5 بازی با وقایع و چالش های عجیب و غریب و مهیج به زودی به اتمام خواهد رسید و فصل جدید بازی با چالش های متنوع در انتظار شما خواهد بود.

تاریخ انتشار فصل 6 بازی Fortnite

توسعه دهندگان بازی  Fortnite در حساب رسمی خود در توییتر اعلام نمودند فصل 6 بازی پنجم مهر ماه (27 سپتامبر) عرضه خواهد شد. از طرفی مشخص شده است که فصل پنجم در تاریخ سوم مهر ماه (25 سپتامبر) به اتمام خواهد رسید. از این رو کاربران تنها تا تاریخ ذکر شده، فرصت کامل کردن چالش های هفتگی خود را دارند.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

برای اولین بار است که توسعه دهندگان بازی تاریخ انتشار فصل جدید را اعلام کرده اند. هرچند که هیچ اطلاعات بیشتری به اشتراک نگذاشته اند.

مکعب مرموز در بازی

مدتی پیش بود که مکعب مرموز و بنفش رنگ بازی Fortnite در منطقه‌ی Loot Lake ناپدید شد و این اتفاق، نشان دهنده ی نزدیک شدن به فصل ششم بازی بود. یکی از نکات قابل توجه این مکعب شارژ کردن سپر بازیکنان است که از طریق آن بازیکنان می توانند از مسافت های دور ضربه وارد نمایند. اما توجه داشته باشید اگر به مکعب زیاد نزدیک شوید شما را به عقب پرتاب می کند.

کمپانی Epic در ادامه اعلام کرده است که برای سرعت بخشیدن به انجام چالش ها و اتمام آن ها 400% Match XP در اختیار بازیکنان تا ساعت 16:30 بعد از ظهر دوم مهر ماه (24 سپتامبر) به وقت ایران قرار می گیرد. بازیکنان می توانند در انجام و سرعت دادن به ماموریت های بازی از آن استفاده نمایند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از فصل ششم بازی Fortnite در دسترس قرار نگرفته است و باید تا نزدیک شدن به فصل ششم منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری از بازی منتشر گردد.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. همانطور که می دانید بازی Fortnite بر روی پلتفرم های ps4 ،xbox1 ،pc ،Nintendo Switch و Ios در دسترس کاربران قرار دارد. لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =