کمپانی Sega در بیانه ای اظهار کرد، نسخه های یک و دو بازی Shenmue قیمت گذاری شده و جزئیاتی درباره بازی در آینده گفته خواهد شد. این بازی برای پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 از طریق Steam در August 30 (بیست و یکم مرداد) عرضه می شود. بازی با قیمت های 25.30 پوند 49.95 دلار فروخته خواهد شد.

در ابتدای سال جاری در نمایشگاه فن آوری Sega Fes اعلام شد، نسخه های یک و دو بازی Shenmue بر روی کنسول Dreamcast قرار خواهند گرفت. این بازی ها با تعدادی پیشرفت همراه هستند اگر چه آن ها اصلا اصلاحات و بازسازی های HD را در خود ندارند. در میان ویژگی های جدید، بازیکنان می توانند از طرح های مدرن، یک رابط کاربری به روز شده، رزولوشن صفحه نمایش قابل تنظیم و هر دو صدای انگلیسی و ژاپنی لذت ببرند.

طراح معروف Yu Suzuki تعدادی از بازی های کمپانی Sega از جمله بازی های Shenmue ،Out Run و Virtua Fighter را کارگردانی کرده است. بازی برای اولین بار در سال 1999 بر روی کنسول Dreamcast توسعه پیدا کرد سپس سال 2001 در اروپا و ژاپن منتشر شد. در هنگام عرضه بازی Shenmue به بازار برخی عقیده داشتند که این بازی جزء گران ترین بازی های ویدیویی محسوب می شود.

Ryo Hazuki کاراکتر نسخه های یک و دو بازی Shenmue

Ryo Hazuki کاراکتر هر دو بازی است. او جوانی با هنرهای رزمی فراوان و در راه انتقام از مرگ پدرش است و به شدت در جستجوی پرده بردای از رازی به نام Dragon Mirror می باشد. این بازی یک بازی جهان باز تاثیرگذار با سیستم مبارزات بسیار عمیق و همچنین تنوع بسیار در minigame است.

سری سوم بازی Shenmue

سری سوم از بازی Shenmue توسط Yu Suzuki در حال توسعه برای ps4 و pc می باشد. در ابتدا قرار بر این بوده که امسال شروع به ساخت سری سوم شود ولی به دلایلی توسعه بازی تا سال 2019 به تاخیر افتاد.

Deep Silver به تازگی اعلام کرده که سری سوم بازی Shenmue به 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی در pc نیاز دارد.

بازی Shenmue برای پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 در تاریخی که در بالا ذکر کرده ام عرضه خواهد شد، من و گروه کروکوگیم منتظر نظرات شما قبل از انتشار و بعد از انتشار بازی هستیم. می توانید نظرات خود را به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =