کمپانی Ubisoft اعلام کرد بسته الحاقی Dead Living Zombies بازی Far Cry 5 قرار است در تاریخ 28 آگوست (ششم شهریور) منتشر شود. بازی Far Cry 5 برای پلتفرم های xbox1، pc و ps4 در تاریخ 27 مارچ 2018 (هفتم فروردین 1397) در دسترس کاربران قرار گرفت.

بسته الحاقی Dead Living Zombies بازی Far Cry 5

در بسته الحاقی Dead Living Zombies شما با Guy Marvel همراه می‌ شوید او قصد ساخت بهترین اثر زامبی ‌محور را دارد. شما هفت سناریو فیلم را با این کارگردان تجربه خواهید کرد که در هر کدام از آن‌ ها، باید با دسته ‌ای از زامبی ‌ها در محیط ‌هایی چون پشت بام و پایگاه‌ های نظامی مبارزه کنید.

Dead Living Zombies در واقع فیلمنامه Marvel است و شما را با نقشه‌ های پر از زامبی به چالش خواهد کشید.

شما پس از اینکه مبارزه در هر کدام از نقشه ‌ها را به پایان رساندید (تمامی این نقشه‌ ها با Far Cry 5’s Arcade Editor Tools ساخته شده اند)، حالت Score Attack برایتان فعال خواهد شد. اگر بتوانید با مبارزه سه ستاره دریافت کنید، یک سری سلاح و تجهیزات خاص دریافت می کنید.

با بازی کردن DLC جدید Far Cry 5، یک سری ابزار جدید برای Far Cry Arcade به‌ دست خواهید آورد که با استفاده از آن ‌ها، می‌ توانید نقشه‌ های بهتری طراحی کنید.

Dead Living Zombies به تنهایی 7 دلار قیمت دارد در حالی که شما می توانید DLC Pass و Far Cry 5 با قیمت 30 دلار خریداری نمایید.

منتقدین با در نظر گرفتن بخش داستانی و گیم پلی جذاب هیجان انگیز بازی Far Cry 5 آن را یک بازی سرگرم کننده و دوست داشتنی اعلام کرده اند. این بازی از داستان های کوتاه و ماموریت های جذاب تشکیل شده است.

ممنون از همراهی لحظه به لحظه ی شما عزیزان. امیدوارم با مطالعه این مقاله، بازی Far Cry 5 را با پیروزی به سرانجام برسانید. شما می توانید تجربه و نکات آموزشی خود را از این بازی برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =