تصویری که از بازی 5 Battlefield در Origin منتشر شده است، ظاهرا به زمان برگزاری نسخه Alpha بعدی بازی متذکر می شود. این تصویر به ساعت AM 1 در تاریخ 13 آگوست (۲۲ مرداد) اشاره می ‌کند. این تاریخ نشان دهنده عرضه نسخه Alpha در روز دوشنبه می باشد (این موضوع در عکس شماره یک به وضوح دیده می شود). بازی 5 Battlefield برای پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 به بازار عرضه خواهد شد.

بازی 5 Battlefield
عکس شماره 1: تاریخ عرضه نسخه Alpha

آخرین نسخه آلفای محدود بازی 5 Battlefield در اوایل تیر ماه به اجرا در آمد. تنها، بازیکنانی که دعوت ‌نامه دریافت کرده بودند، موفق به تجربه این نسخه شدند. احتمالا نسخه Alpha بعدی بازی نیز به این صورت برگزار شود و گروه کوچکی از بازیکنان بتوانند به تجربه آن بپردازند.

امکان امتحان حالت ‌های Conquest و Grand Operation: Fall of Norway در نسخه آلفای قبلی برای شرکت‌ کنندگان فراهم شده بود. حالت Conquest، یک حالت کلاسیک و نامحدود بازی Battlefield است که در آن دو تیم  با ماشین ‌های جنگی به مبارزه می‌ پردازند. Grand Operation یک حالت داستانی می باشد که چندین نقشه و گونه‌ های مختلف بازی را به ارمغان می‌ آورد. کمپانی DICE اعلام نکرده که آیا آلفای بعدی نیز از نقشه ها و حالت های قبلی استفاده خواهد کرد یا شاهد موارد جدیدی خواهیم بود.

این تست‌ اطلاعات و همچنین بازخوردهای مهمی را پیش از عرضه بازی در دسترس توسعه‌ دهندگان قرار می ‌دهد. آخرین نسخه آلفا بازی 5 Battlefield اطلاعات پراهمیتی را از سیستم ‌های پایانه پشتیبانی Back-End در اختیار کمپانی DICE قرار داده است. در طول مسابقات مشکلاتی در، ماندن بازیکنان در squad ها وجود دارد که توسعه‌ دهندگان قول داده اند پیش از عرضه بازی آن را رفع کنند.

کمپانی DICE همچنین مشخصات سیستم اولیه مورد نیاز برای نسخه‌ ی آلفای محدود بازی 5 Battlefield را اعلام کرد که ممکن است این مشخصات برای نسخه نهایی بازی تغییر کند و البته این احتمال هم وجود دارد که این اتفاق رخ ندهد.

بازی 5 Battlefield در 19 اکتبر (بیست و هفتم مهر) پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شما همچنین با خرید نسخه Deluxe سه روز زودتر در تاریخ 16 اکتبر می توانید به بازی دسترسی داشته باشید.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield V برای PS4

خرید بازی Battlefield Hardline برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =