کمپانی Bethesda در نمایشگاه 2018 E3 امسال با معرفی دو نسخه‌ی مختلف از مجموعه‌ی ولفنشتاین، (Wolfenstein: Cyberpilot و Wolfenstein: Youngblood) به‌ طور غیر مستقیم تایید کرد که به زودی خبری از نسخه‌ی جدید از این سری نخواهد بود. حال Pete Hines (مدیر عامل کمپانی Bethesda) به تازگی و به طور رسمی اعلام نمود که بازی Wolfenstein 3 ساخته می شود. اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست.

Pete Hines اعلام نمود که نمی ‌توان موضوع ساخت بازی Wolfenstein 3 را رد کرد و به طور قعطی این بازی ساخته خواهد شد. به نظر می ‌رسد که سازندگان تصمیم نداشتند پروژه‌ای جدید با محوریت ساخت Wolfenstein 3 آغاز کنند. اما موفقیت‌ های بزرگ بازی Wolfenstein II: The New Colossus و استقبال‌ فراوان کاربران از این بازی، باعث شد تا ساخت بازی مذکور تایید شود. این یک خبر خوب برای طرفداران Blazkowicz می باشد.

هاینز در ادامه درباره‌ی ساخت بازی Dishonored 3 صحبت کرده و طبق گفته ‌های او، چنین چیزی امکان پذیر می باشد. اما ظاهرا در حال حاضر Arkane Studios بر روی پروژه‌ های دیگری تمرکز دارد.

Pete Hines بیان کرد استودیو Arkane دارای دو استودیو می باشد و بر روی چندین پروژه مشغول به کار است و این تفاوتی ندارد با وقتی که تاد هاوارد (طراح، بازیگر و تولید کننده بازی های ویدئویی آمریکایی) می ‌گوید‌ قبل از اینکه به TES 6 برگردم می‌ خواهم یک نسخه از Fallout و سپس بازی Starfield را بسازم.

Bethesda بازی های زیادی را برای سال های آینده برنامه ریزی کرده است. Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر به بازار راه می یابد. بازی های Doom Eternal، Rage 2 و Wolfenstein: Youngblood در سال 2019 عرضه خواهند شد. فراتر از آن Starfield و The Elder Scrolls VI و در حال حاضر Wolfenstein III در دست ساخت می باشند.

در بازی Wolfenstein: Youngblood کاربران در نقش خواهران دوقلو به نام Jessica و Sophia قرار می گیرند و به جنگ با نازی ها ادامه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی های مذکور به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهار =