سایت Ebay هم اکنون تخفیفات و خرده فروشی هایی برای بازیکنان به مدت طولانی در نظر گرفته است. این رویداد از 20 آبان 97 شروع می شود و این تخفیفات شامل سخت افزار، کنسول و بازی های تازه منتشر شده می باشد. معاملات فعلی که در سایت رسمی ذکر شده شامل Xbox One S 1 TB سفید با قیمت 240 دلار و Nintendo Switch با قیمت تنها 275 دلار می باشد.

شما می توانید بازی Red Dead Redemption 2 را در Xbox One با قیمت 48 دلار و Spider Man را با قیمت 50 دلار خریداری نمایید.

در بخش سخت افزار لیستی از تلویزیون Samsung 50″ LED 4K با HDR به قیمت $420 دلار و یک AMD Ryzen 7 1700X Desktop Processor 8-Core با قیمت $170 به فروش می رسد. صفحه اصلی سایت دارای بخش کامل لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ ها و تبلت هایی با تعداد بسیار زیاد می باشد پیشنهاداتی در صفحه به نمایش گذاشته شده -به ویژه Chromebook و مانیتور- در این لیست نیز وجود دارد.

Microsoft Surface Go فقط با 10 دلار از 540 دلار شامل تخفیف می شود اما با یک کارت هدیه 50 دلاری Xbox همراه می شود. با توجه به پیشرفت پیش رو، ما می توانیم انتظارات بیشتری در معاملات بازی روز دوشنبه، 5 نوامبر، با موضوع “Game Time” داشته باشیم. این انتظارات شامل یک Neon قرمز/آبی Nintendo Switch ،HyperX Cloud II قرمز Gaming Headset با قیمت 60 دلار و HP 27 “Edge to Edge HD Gaming Monitor با قیمت 140 دلار می شود.

معاملات دیگر کوچکتر اما قابل توجه است. امروز تعدادی Apple iPhone با قیمت 20 دلار تخفیف می خورند و Apple Watch سری 4 با قیمت 10 دلار در تاریخ 7 نوامبر (16 آبان) با تخفیف عرضه می گردند. اگر شما به ابزار های کوچک علاقه مندید تاریخ 12 آبان یک دوربین Remo با قیمت $150 و Ecobee Smart Thermostat با قیمت $200 موجود می شوند.

این تخفیف ها به کاربران اجازه می دهد تا روز Black Friday را پر کنند، که مطمئنا سود خوبی از این برنامه خواهند برد. با سایت crocogame همراه باشید تا از اتفاقات پیش رو بیشتر مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را درباره تخفیفات ویژه سایت Ebay به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =