کمپانی مایکروسافت در این تعطیلات یک پیشنهاد واقعا خوب برای کنسول های xbox1 خود در نظر گرفته است. از امروز، تمام بسته های Xbox One S و Xbox One X در ایالات متحده 100 دلار کاهش قیمت دارند. این بدان معناست که شما می توانید کنسول Xbox One S را با یک بازی به قیمت 200 دلار و Xbox One X را به همراه یک بازی با 400 دلار در دسترس داشته باشید.

این پیشنهاد یکی از بهترین تخفیفات کمپانی مایکروسافت به حساب می آید. مایکروسافت پیش از این 50 دلار برای هر تعطیلات از جمله جمعه سیاه در نظر گرفته بود ولی هم اکنون این تخفیف به 100 دلار تبدیل شده است.

با این پیشنهاد تخفیف 100 دلاری شما می توانید کنسول Xbox One S را به همراه یکی از بازی هایی از جمله: Fortnite ،Minecraft ،NBA 2K19 ،Battlefield V ،Forza Horizon 4 و PUBG دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که باندل Fortnite همراه با 2000 V-Bucks برای خرید لوازم تزئینی به همراه Eon در خارج از بسته موجود می باشد. بسته های Battlefield V با نسخه Deluxe عرضه می شود. این بسته نسخه های Battlefield 1 و Battlefield 1943 را به شما می دهد و همچنین یک اشتراک ماهانه برای EA Access می باشد.

Xbox One X بسته های متعددی با قیمت 400 دلار در دسترس دارد. این بسته ها شامل بازی هایی از جمله: Battlefield V ،Fallout 76 ،PUBG ،Shadow of the Tomb Raider ،Forza Horizon 4 و … می شود.

شما می توانید با مشاهده سایت Xbox از تمامی بسته های Xbox One S و Xbox One X مطلع شوید. این قیمت گذاری با اینکه کوتاه مدت می باشد ولی تا حدی به رسیدن کمپانی مایکروسافت به سونی کمک می کند. همانطور که می دانید این دو کمپانی با یکدیگر در رقابت به سر می برند. هم اکنون باید منتظر پیشنهادات کمپانی سونی نیز در تعطیلات بمانیم.

لطفا نظرات خود را درباره تخفیفات 100 دلاری کنسول های xbox1 به صورت دیدگاه در پایین مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

خرید کنسول ایکس باکس وان اس دو دسته Xbox One S 1TB (کپی خور)

خرید کنسول ایکس باکس وان اس Xbox One S 1TB (کپی خور)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =