در این تریلر شاهد تغییر چشمیگری در سری جدید بازی Fallout هستیم. احتمالا این بازی بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox قابل اجراست. داستانِ مجموعه بازی های Fallout در قرن 22 و 23 میلادی رخ می دهد. اما فرهنگ آن متاثر از دهه 50میلادی (پس از جنگ جهانی) می باشد. مجموعه بازی های نقش آفرینی Fallout بر اساس اتفاقاتی در آخر الزمان طراحی شده است. نسخه Cascadia بازی چیزی بیشتر از گفتگو و مهارت های مجموعه های پیشین ارائه می دهد. داستان مستقلی دارد و امکان جست و جو در سطحی بزرگ _تقریبا 80 کیلومتر مربع_ از خرابه های سیاتل (واشنگتن) را فراهم می کند. با نگاهی به تریلر، چشم اندازی متفاوت، دقیق و بسیار زیبا را شاهد هستیم.

ps4       pc        xbox1          بازی Fallout


شهرها و مکان های این بازی متراکم بوده و ساختمان های فراوانی برای کشف در بازی هست. اما بازی تاکید به خصوصی بر طبیعت دارد. در این بازی از میان جنگل های متراکم می گذرید. به غذاخوری هایی در جنگل برمی خورید و در حال گذر از کنار دریاچه غروب های خیره کننده ای می بینید.

هفته گذشته تیم سازنده بازی در گفتگویی با Kotaku به تغییرات قابل توجهی در پوشش گیاهی (نسبت به نسخه های پیشین بازی) اشاره داشت. بازی در سال های آینده رخ می دهد که به نوعی شکوفایی دوباره طبیعت را نشان می دهد. به گفته مجری تیمِ تغییرات، این بازی سعی در ساخت دنیایی با طبیعتی ظریف و سرشار از زندگی دارد. هدف بازی ساخت دنیایی است که بتوان در آن مدتی هر چند کوتاه ماجراهای تلخ و آخر الزمانی گذشته را فراموش کرده و فقط از عشق و زندگی صحبت کرد.

نسخه جدید از بازی های پیشین Fallout متفاوت تر است. اگر تیم تغییرات توانسته طبیعت را در نسخه جدید بهبود بخشد ارتقا تمدن و کارکترهای بازی (به خصوص کارکترهای NPC و نشانه هایی از زندگی) نسبت به نسخه Fallout 4 بسیار تاثیر گذار خواهد بود. مشتاقانه منتظر این تغییرات هستیم.

تیم تغییرات تاریخی برای انتشار بازی مشخص نساخته اما انتظار نسخه جدید را در این سال نداشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + چهار =