استودیو EA DICE، در جدید‌ترین تریلر بازی Battlefield 5 قسمت های مختلف بخش داستانی این بازی را به معرض نمایش قرار داده است.

تریلر تازه منتشر شده برخلاف دیگر تریلر ها بر روی بخش داستانی بازی تمرکز دارد. بازی روایت گر دوران جنگ جهانی دوم است. به همین خاطر در جریان بازی تمرکز زیادی روی قهرمانان و حرکات آن ها وجود خواهد داشت. تصاویر موجود در این تریلر نبرد تانک ها در صحرا، محیط های کوهستانی و مسیر های صعب العبور را به معرض نمایش قرار می دهد.

Battlefield دارای Firestorm، حالت جدید Battle Royale با حداکثر 64 بازیکن است.

مانند دیگر بازی ها هدف حالت Battle Royale این بازی بر این است که بازیکنان در برابر تیم های دیگر به رقابت بپردازند. کمپانی DICE گفت این حالت در میدان جنگ انجام می شود.

یکی از بخش ‌های قسمت داستانی بازی، Nordlys نام خواهد داشت که در آن در قالب یک شخصیت زن باید در نروژ که توسط نازی ‌ها تصرف شده به مبارزه بپردازید.

هم ‌چنین در یکی دیگر از داستان ‌های بازی که Under No Flag نام دارد، بازیکنان در نقش یک مجرم بریتانیایی که از مهارت‌های منحصر ‌به‌ فردش برای از بین بردن دشمنان استفاده می کند قرار می گیرند.

در Tirailleur، با سرباز‌ های اهل سنگال همراه می شوید و در The Last Tiger هم شاهد نبرد ‌های اعضای درون یک تانک خواهیم بود.

این بازی چندین حالت جدید چند نفره از جمله حالت Tides of War ،Firestorm و Grand Operations را شامل می شود.

بازی Battlefield 5 در تاریخ 29 آبان بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه می شود. در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ 27 مهر 97 منتشر شود ولی به تعویق افتاد تا سازندگان بتوانند قبل از راه اندازی آن را بهبود یابند. شما قادرید با استفاده EA Access زودتر به بازی دسترسی پیدا نمایید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Battlefield 5 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Battlefield Hardline برای PS4

خرید بازی Battlefield V برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =