سازندگان بازی Just Cause 4 به مناسبت Gamescom 2018 تریلر جدیدی از گیم پلی این بازی را به معرض نمایش گذاشتند. در تریلر بازی Just Cause 4 شاهد موارد جدیدی هستیم که بزرگترین آن‌ها یک گردباد است. این گردباد تاثیرات مخربی بر محیط اطرافش دارد که جذابیت مقابله با آن را دوچندان می‌ کند. بازی دارای ظاهری متفاوت و تیره ‌تر نسبت به عناوین قبلی این مجموعه می باشد که با آب و هوای آن نیز هم خوانی دارد.

در این تریلر گردباد به معرض نمایش گذاشته شده که باید در بازی به مبارزه با آن و عوامل ایجاد گردباد بپردازید. که یکی از چهار عنصر شبیه ساز Extreme Weather می باشد که باید در بازی با آنها در گیر شوید.

در این تریلر به دنبال شخصیت اصلی Rico Rodriguez (که در یک ماموریت به دنبال گردباد می باشد) حرکت می کند. او به دنبال گردباد با استفاده از Storm Chaser است. به دلیل آسیب هایی که به درختان و پل ها توسط گردباد وارد شده رانندگی بسیار دشوار خواهد بود.

طوفان همه چیز را در سر راه خود نابود می کند. توسعه دهنده Avalanche می گوید تمام چیزهایی که در بازی مشاهده می نمایید بسیار واقعی به نظر می رسند.

در نهایت Rico Rodriguez به فرودگاه Solis می رسد که توسط Black Hand محصور شده است. هدف از این ماموریت از بین بردن عواملی است که باعث گردباد شده اند. یکی از سلاح های جدید که در بازی Just Cause 4 معرفی شده railgun که با آن به مبارزه می روید و این سلاح یک قابلیت دومی نیز دارد که می توان به وسیله آن به پرواز در آیید.

کمپانی Square Enix رسما بازی Just Cause 4 را در کنفرانس مطبوعاتی Microsoft’s E3 در ماه June معرفی کرده بود.

Just Cause 4 یک بازی اکشن ماجراجویی که توسط استودیوی Avalanche طراحی و توسط Square Enix منتشر شده است. این بازی چهارم در سری Just Cause می باشد.

بازی Just Cause 4 در تاریخ 4 سپتامبر برای پلتفرم های xbox1 ،ps4 و pc روانه بازار می گردد. این بازی در دو نسخه Standard و Gold عرضه خواهد شد. کسانی که نسخه Gold پیش خرید می نمایند 24 ساعت زودتر به بازی دسترسی پیدا می کنند.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Just Cause 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =