کمپانی Activision یک تریلر جدید از بازی Call of Duty Black Ops 4 به معرض نمایش قرار داده است. زمان اندکی به انتشار Call of Duty Black Ops 4 باقی مانده و در این چند روز پایانی، اخبار و تریلر های مختلفی از این بازی مورد انتظار، در دسترس علاقه ‌مندان قرار گرفته است.

یک تریلر از نقشه‌ ی Blood of the Dead حالت Zombies بازی، منتشر شده است. نقشه Blood of the Dead یکی از سه نقشه این حالت به حساب می آید. این تریلر فقط به مدت 5 دقیقه می باشد و داستان Richtofen ،Dempsey ،Takeo و مبارزه Nikolai’s در جزیره Alcatraz را به معرض نمایش قرار می دهد.

نقشه بازی توسط کمپانی Treyarch طراحی شده است. این نسخه برای اولین بار از شخصیت های کلاسیک زامبی در جزیره Alcatraz Penitentiary استفاده کرده است.

همانند بسیاری از نقشه ها و سناریو های زامبی، توضیحات تریلر جدید به برخی از Easter eggs اشاره دارد که بازیکنان در سراسر نقشه با آن مواجه خواهند شد.

قهرمانان نسخه ‌های پیشین بازی همچون Richtofen ،Takeo ،Dempsy و Nikolai همگی وارد Alcatraz می ‌شوند و قصد دارند به یک آزمایشگاه مخفی در این جزیره بروند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای پلتفرم هایpc ،xbox1 و ps4 در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) در دسترس کاربران قرار می گیرد. این بخش تک نفره نیست، بلکه مجموعه ای از ماموریت های انفرادی است که بر روی هر یک از شخصیت های متخصص آن تمرکز می کند. همچنین این بازی یک حالت نبرد Battle Royale به نام Blackout نیز خواهد داشت.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی Call of Duty Black Ops 4 که به زودی منتشر می شود برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty Black Ops 4 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − دو =