کمپانی Activision یک تریلر جدید برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 به اشتراک گذاشت. این تریلر به طور کامل بر روی حالت زامبی بازی تمرکز کرده است. چهار کاراکتر قابل بازی در این بخش وجود دارد و دو بخش از سه قسمت بخش زامبی پس از انتشار در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. بازی Call of Duty: Black Ops 4 بر روی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 عرضه خواهد شد.

حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4  به شرح  زیر است:

Scarlett Rhodes (یک زن جوان) در جستجوی پدرش است که 15 سال پیش به طور اسرارآمیز ناپدید شد. او سه حالت مسیر با loyal outcasts (مخالفان وفادار) در اختیار دارد و از پدرش تقاضای کمک می کند تا او را پیدا کند.

در تریلر نگاهی به دو بخش Despair و IX زامبی شده است. عنوان Call Of Duty سابق براین بازیکنان را به کشتی تایتانیک می برد (که با سحر و جادو خدمه کشتی و مسافران را به زامبی تبدیل کرد).

بخش دوم این گروه را به زمان رومی می برد. جایی که آن ها باید با ببرهای زامبی و دیگر هیولاهای وحشتناک مبارزه کنند. هر دو بخش Despair و IX به همراه سومین بخش زامبی با عنوان Blood of the Dead عرضه خواهند شد.

کمپانی Activision سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4

Activision در ابتدا بازیکنان را با Call of Duty آشنا کرد. سپس در رویداد بزرگی که در ماه می (اردیبهشت) به وقوع پیوست حالت Zombies Black Ops 4 را معرفی کرد. علاوه بر به اشتراک گذاشتن جزئیات در مورد بخش های فوق این کمپانی رویدادهای فصلی Callings، رویدادهای روزانه، ماهانه و سالانه را نشان می دهد. بازیکنان می توانند در این بخش هم با دوستان خود به تجربه بپردازند و هم با هوش مصنوعی خود را سرگرم سازند.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 در تاریخ 12 اکتبر (بیست مهر) در دسترس کاربران قرار می گیرد. این بخش تک نفره نیست، بلکه مجموعه ای از ماموریت های انفرادی است که بر روی هر یک از شخصیت های متخصص آن تمرکز می کند. همچنین این بازی یک حالت نبرد Battle Royale به نام Blackout نیز خواهد داشت.

پیش از انتشار بازی، Activision مجموعه ای از آزمایشات بتا را برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 برگزار خواهد کرد. Private Multiplayer Beta در ماه آگوست (مرداد) برگزار می شود. بتا جداگانه برای حالت Blackout نیز در ماه سپتامبر (شهریور) برگزار خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را درباره ی بازی Call of Duty: Black Ops 4 که به زودی منتشر می شود برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =