کمپانی THQ Nordic و Gunfire Games یک تریلر جدید برای بازی Darksiders 3 درباره چهار اسب سوار آخرالزمانی منتشر کرد. این نسخه از بازی سومین سری آن به حساب می آید و بر روی Fury متمرکز می شود. نسخه پیشین این بازی سال 2012 عرضه شد و از آن زمان تاکنون طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

تریلر جدید نگاهی به Fury’s Force Hollow می اندازد. بازیکن می تواند بین چهار حالت سوئیچ کند. با هر Hollow جدید Fury می تواند ظاهر، قدرت و تسلیحات نظامی خود را تغییر دهد. در Force Hollow موهای Fury به رنگ بنفش در می آید و او قادر به راه رفتن در امتداد دیواره های کریستالی است. همچنین او یک چکش قدرتمند به عنوان سلاح جنگی و قوی دارد.

تریلر جدید بازی Darksiders 3، یکی از قابلیت‌های جدید شخصیت Fury را به نمایش درمی‌آورد.

در گذشته تریلر از Fury’s Flame Hollow عرضه شد و او را با موهای سوزان به نمایش درآورد. همچنین بازی به او قابلیت سوزاندن و به آتش کشیدن دشمنان را می داد.

Fury در بازی Darksiders 3 رهبر 4 اسب سوار است. وظیفه او به تعادل رساندن اوضاع و نابودی Seven Deadly Sins می باشد. گرچه گیم پلی بازی Darksiders 3 شامل بسیاری از سری بازی های Hack-not-Slash می باشد ولی Fury -به عنوان یک Mage- می تواند انواع مختلفی از حملات جادویی و توانایی های ویژه را از بین ببرد.

به این ترتیب، Darksiders 3 در مقایسه با Darksiders و Darksiders 2 بسیار مشابه بازی Dark Souls خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی Darksiders 3

Darksiders 3 در 27 نوامبر (6 آذر) برای Xbox1 ،PS4 و PC راه اندازی می شود. همچنین این بازی به صورت استاندارد، Deluxe ،Blades & Whip ،Collectors و Apocalypse Editions می آید. اگر قبلا هر نسخه از Darksiders 3 را سفارش دادید، به یک مجموعه زرهی منحصر به فرد دسترسی پیدا خواهید کرد و پیش سفارش Deluxe یا Blades & Whip Editions به شما امکان دسترسی 24 ساعته به بازی را می دهد.

خرید بازی Darksiders Warmastered Edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =