تریلر تازه منتشر شده از بازی Death Stranding دارای یک شخصیت جدید با صدای Troy Baker است.

تریلر جدید Death Stranding، پروژه مرموز از سازنده Metal Gear یا همان Hideo Kojima، می باشد و اولین نگاه ما به شخصیتی است که توسط Troy Baker بازی گردید.

Baker با Kojima در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain کار کرده و هم اکنون در بازی Death Stranding به عنوان یک چهره مبهم ظاهر شده و چهره او توسط یک نقاب پوشیده گشته است. کاراکتر Baker یک ماسک جمجمه ای طلایی رنگ را از صورتش جدا می کند و آن را به زمین می اندازد. در آن زمان یک حیوان گربه مانند با اعضا و بدن سیاه احضار می شود.

در حالت معمول Kojima Productions، اطلاعات بسیار کمی در مورد بازی و اینکه اتفاقات نمایش گذاشته شده به چه معنا می باشد و اینکه چگونه در بازی رخ می دهند را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. شاید همین حس هیجان به جذابیت و اشتیاق برای رسیدن بازی بیافزاید. همین موضوع باعث می شود سوالات بیشتری مطرح گردد و ما به شدت به دنبال جواب آنها باشیم. باید برای حل این تصورات کمی صبور بمانیم.

بازی Death Strunning در سال 2015 شروع به ساخت کرد. کمی بعد از شروع آن Kojima راه خود را از کمپانی Konami جدا کرد. این بازی اولین بار در طی کنفرانس مطبوعاتی E3 2016 سونی به نمایش درآمده و اگرچه تریلر های مختلفی از آن منتشر شده، اما اطلاعات دریافت شده در مورد آن همچنان بسیار کم است.

علاوه بر Baker بازیگران بازی Death Stranding شامل تعداد دیگری از بازیگران معروف و به نام از جمله Norman Reedus بازیگر The Walking Dead، Mads Mikkelsen بازیگر Hannibal، Lea Seydoux و Lindsay Wagner می باشد.

سازندگان تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی در نظر نگرفته اند اما بر اساس گمانه زنی ها در سال 2019 شاهد این شاهکار Kojima خواهیم بود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Death Stranding به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =