جدیدترین تریلر گیم پلی بازی Doom Eternal در کنفرانس E3 2019 به نمایش در آمد. به عنوان بخشی از جلسه E3 2019 Bethesda، ناشر فیلم های جدید را از دنباله بازی پیش بینی شده Doom Eternal نشان داد. طراحان بازی Marty Stratton و Hugo Martin در مرحله کنونی اعلام کردند که این بازی به عنوان “نهایت قدرت فانتزی” یاد کردند.

زمین در آستانه نابودی است و شیاطین به جهان حمله می کنند و شما باید تمامی آنها را شکست دهید. همانند گذشته شما سلاح های گوناگونی را در اختیار دارید. تریلر جدید و فیلم های گیم پلی شیاطین جدید و نوعی سحر و جادو را نشان می دهد. همچنین تعدادی از آنچه که ظاهرا تله های زیست محیطی جدید به آن افزوده شده است.

در مقایسه با نسخه قبلی ظاهری پر زرق و برق دار دارد و رنگ بیشتری در جهان بازی به چشم می خورد. از موسیقی که در تریلر به گوش می خورد به نظر می رسد مجددا Mick Gordon موسیقی را انجام می دهد. Bethesda علاوه بر بازی های جدید، تاریخ انتشار The Doom Eternal را نیز منتشر کرد. این بازی تاریخ 1 آذر منتشر می شود. ناشر همچنین نسخه ویژه جمع آوری شده از Doom Eternal را نشان داد که با انواع مختلفی از ویژگی ها شامل کلاه ایمنی Slayer همراه می شود.

لطفا نظرات خود را درباره تریلر جدید بازی Doom Eternal به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =