همانطور که وعده داده شده، Rockstar تریلر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 را برای دنیای غرب منتشر کرده است. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر برای PlayStation 4 و Xbox One روانه بازار می گردد.

تنها یک هفته تا عرضه‌ ی محبوب ‌ترین و مورد انتظار ‌ترین بازی سال 2018 یعنی Red Dead Redemption 2 باقی مانده و حال به تازگی شرکت راک استار تریلر هنگام انتشار بازی را منتشر ساخته است

در این تریلر مشاهده خواهید کرد که شخصیت‌های Dutch و Arthur در مورد یک اتفاق مهم قبل از این که گروه آن ‌ها پیشرفت کند هستم و بلافاصله پس از این صحبت، صحنه‌ هایی از انفجار، شلیک گلوله و نزاع داخلی نشان داده می‌ شود.

برای نصب این بازی در هارد دستگاه نیاز به 90 گیگابایت حافظه خالی دارید. پس هرچه زودتر اقدام به خالی کردن فضای کنسول خود نمایید.

به نظر می رسد بازی Red Dead Redemption 2 بزرگترین و موفق ترین محصول کمپانی Rockstar باشد.

در مصاحبه‌ای جدید، یکی از مؤسسان این کمپانی بیان کرد: “این بازی 300 هزار انیمیشن و 500 هزار دیالوگ را دارا می باشد”. Dan Houser همچنین مطرح کرده است که برخی از اعضای تیم توسعه این بازی در سال 2018، چندین هفته به مدت 100 ساعت کار کرده‌اند تا طراحی این بازی را به پایان برسانند.

یکی از مواردی که نظر منتقدان را به جلب نموده است آثار مخربی می باشد که این ساعت کاری بر روی کارمندان خواهد داشت. کارکنان Rockstar از تجربیات مثبت خود در ساخت بازی استفاده کرده اند و بسیار خوشحال اند که در توسعه بازی نقشی ایفا نموده اند.

در بازی Red Dead Redemption 2 بازیکنان در نقش کاراکتر Arthur Morgan به ایفای نقش می پردازند. بازی دنیای گسترده ای دارد و از ویژگی های منحصر به فردی از جمله سفارشی سازی سلاح و سیستم بهبود یافته Dead Eye بهره می برد.

همچنین به گفته‌ ی شرکت راک استار، کاربرانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، قادر خواهند بود جمعه 27 مهر 1397 ( 19 اکتبر 2018)، بازی Red Dead Redemption 2 را دانلود نمایند.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ جمعه 4 آبان ماه 1397 (26 اکتبر 2018 میلادی) برای کنسول ‌های ps4 و xbox1 منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 به صورت دیدگاه برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 1 =