پس از یک دوره طولانی تقریبا هیچ چیزی در مورد بازی Red Dead Redemption 2 با بازیکنان در میان گذاشته نشده و هم اکنون سورپرایز در حال رخ دادن است. در حال حاضر از اطلاعیه کمپانی Rockstar مطلع هستیم و در ادامه مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

کمپانی Rockstar اعلام کرد در تاریخ 9 مهر 97 یک تریلر با نام RDR2 عرضه می کند. این شرکت خبر را در توییتر رسمی خود به اشتراک گذاشت و گفت: بازیکنان می توانند در این تریلر نگاهی به آینده بازی داشته باشند. این تریلر در ساعت 6 AM PT / 9 AM ET / 2 PM BST منتشر خواهد شد.

کمپانی سازنده در مورد نوع اطلاعاتی که قرار است در تریلر ببینیم حرفی به میان نیاورده است. به زودی از دومین تریلر عرضه شده جزئیات بیشتری از بازی به دست می آوریم. بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان 97 عرضه می شود. کمپانی Rockstar به ما این فرصت را می دهد تا پیش از انتشار بازی با آن آشنا شویم. ما با توجه به بازخوردهای جهانی به همراه سیستم های متعدد توانسته ایم بازیکنان را تحت تاثیر آن قرار دهیم.

تاکنون عکس ها و جزئیات بیشتری در مورد شکار و ماهیگیری به بیرون (طی اخبار، تصاویر و تریلرها) درز کرده است.

بازی اصلی تنها چند هفته دیگر در دست بازیکنان قرار خواهد گرفت. در حالی که Red Dead Online در بخش گروهی تا اوایل ماه November 2018 عرضه نمی شود.

کمپانی Rockstar قصد دارد با انتشار نسخه بتا بازی به مشکلات آن واقف شود و ایرادها را برای عرضه رفع نماید.

بازی Red Dead Redemption 2 به زودی تعدادی از نسخه های ویژه را در دسترس کاربران قرار می دهد و لازم به ذکر است این بازی برای کنسول ps4 Pro به 105 GB فضا نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =