تلاش های Crowdfunding برای بازی Star Citizen بسیار موفق بوده و بیش از 195 میلیون دلار به دست آورده است. درصد زیادی از این مبلغ به بازیگران معروفی که در Squadron 42 در بخش تک نفره حضور دارند پرداخت می گردد.

در حال حاضر توسعه دهنده Cloud Imperium Games تریلر جدیدی را به نمایش گذاشت که در آن بسیاری از شخصیت های نام آشنا به چشم می خورد.

طی تریلر منتشر شده از بازی Star Citizen’s در رویداد CitizenCon شاهد شخصیت هایی چونGillian Anderson ،Mark Hamill ،Gary Oldman ،Mark Strong ،Henry Cavill ،John Rhys Davies ،Liam Cunningham و Ben Mendelsohn می باشیم. همانطور که به نظر می رسد این بازی احتمالا تحولی عظیم در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد خواهد کرد.

نسخه‌‎ی آلفای 3،3 بازی Star Citizen ویژگی ها و جزئیات زیادی را به بازی اضافه کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به مواردی همچون اسکن چهره ها، کشتی ها، سلاح های جدید و شخصیت های نام آشنا اشاره نمود.

شما به عنوان خلبان جنگی تازه کار شروع به بازی می نمایید و در طول راه، با تمام شخصیت های معروفی که در بالا ذکر شده ملاقات خواهید داشت.

Star Citizen یک بازی ویدئویی چندنفره در ژانر شبیه‌ ساز پرواز فضایی است که تنها برای مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. توسعه ‌دهندگان این بازی، دلیل عدم انتشار آن برای کنسول ‌های دیگر بازی را احتمالا عجز و ناتوانی تمام کنسول ‌های موجود در پردازش این عنوان دانسته اند.

سازندگان بازی Star Citizen هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار تعیین نکرده اند. اما تمامی طرفداران، انتظار تجربه آن را نهایتا تا پایان سال جاری دارند. همانطور که پیشتر بیان شد، این بازی تنها بر روی پلتفرم pc قابل اجرا می باشد و هنوز تصمیمی برای وارد شدن به کنسول های دیگر گرفته نشده است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Star Citizen برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − نه =