تریلر جدید بازی We Happy Few سه شخصیت اصلی را نشان می دهد. همچنین جزئیات بیشتری در خصوص داستان و دنیای وحشت زده بازی ارائه می شود. تریلر با نشان دادن مهارت های بازی به پایان می رسد.

نام 3 کاراکتر اصلی بازی Arthur Hastings ،Sally Boyle و Ollie است. ما از زمانی که کاراکتر Arthur را در تریلر بازی مشاهده کردیم متوجه مهارت های فراوان آن شدیم. تمایل او به ساختن راه در کنار دشواری و سختی می باشد. این موضوع با ساخت سلاح های موقت انجام می پذیرد.

کاراکتر Sally نسبت به Arthur نزدیک تر به دشمنان مقابله می کند. ما او را در گیرودار مبارزات، مستقیما نمی بینیم. او از سرنگهای پر از دارو برای از بین بردن نگهبانان قبل از غرق شدن در مناطق محدود استفاده می کند.

کاراکتر Ollie با صدای بلند و زمخت به بازیکنان معرفی شد.

ما در این بازی باید دستان بریده شده خود را تصور کنیم زیرا تعداد بسیاری از مواد منفرجه از طریق دست های ما به سمت دشمنان پرتاب می شوند. این مواد منفجره مجموعه ای متنوع را در اختیار ما قرار می دهد.

تاریخ انتشار بازی We Happy Few از زمان معرفی تاکنون بارها تغییر کرده. این بازی برای اولین بار در E3 2016 به عنوان indie معرفی شد. گیم پلی بازی تقریبا کامل شده و برای افزایش داستان و امکانات دیگر همچنان در حال توسعه می باشد.

گزینه ای برای پیش خرید بازی We Happy Few حذف و برداشته شده و سازندگان به اصلاح مجدد آن می پردازند. عنوان این بازی با مهارت و عمق بیشتر داستان، بازسازی شد. تعدادی از قهرمانان به بازی افزوده شدند و هنگام تولید نسخه PS4 مکانیک بیشتری در مبارزات اضافه شد.

ما هنوز به بهبود گیم پلی و بخش داستانی امیدواریم. الهامات بازی We Happy Few تا حدی از BioShock وام گرفته است. این بازی بر روی موتور Unreal پیاده سازی گشته.

تاریخ انتشار بازی We Happy Few

بازی We Happy Few 19 مرداد بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =