تریلر منتشر شده از نسخه جدید بازی Persona تحت عنوان Persona Q2 نشان می دهد این نسخه جدید دارای سبک RPG می باشد و برای Nintendo 3DS منتشر خواهد شد. این تریلر جدید مقدار کمی از جزئیات را نشان می دهد. Casts از سه بازی تشکیل شده که دارای مضمون ماجراجویی می باشد. در این تریلر گیم پلی بازی به نمایش گذاشته شده و همچنین شخصیت Chibi از نسخه Persona 5’s Phantom Thieves در سری جدید بازی Persona Q نیز خواهد بود.

Rei و Zen کاراکترهای جدید این سری از بازی Persona محسوب می شوند. اما کاراکترهای دیگر بازی مشخص نشده اند و به صورت نامعلوم در تریلر مشاهده می شوند. در طی تماشای تریلر شما می توانید یک مهمان از شخصیت اصلی، Makoto Niijima و Yukari Takeba را ببینید. در بازی Persona 3 هنگامی که از جادو استفاده می کنید این جادو شبیه به بازی 5 Persona می باشد و وجه تشابه آن ها این است که تصویر برای لحظه ای برش می خورد و سپس ادامه پیدا می کند.

شخصیت های بازی Persona 4 و 5 Persona در حال مبارزه با یکدیگرند و در نهایت در انتهای تریلر شخصیت های انتخابی زن از Persona 3 Portable نشان داده می شود.

در سری بازی های این ناشر کاراکترهای مبارزه ای و ستاره های آن نیز وجود خواهند داشت. بازی Shin Megami Tensei از شخصیت های Persona 4 ،Persona 3 و Persona 5 الهام گرفته است. در سری Persona Q شما می توانید به اکتشاف سیاه چال ها بپردازید و این بازی دارای سبک مبارزه ای می باشد.

سری جدید بازی Persona برای Nintendo 3DS در ژاپن در تاریخ 29 نوامبر سال 2018 (هشتم آذر) به بازار عرضه می شود. جزئیات در مورد نسخه محلی برای West هنوز مشخص نشده است. اطلاعات بیشتر در مورد این بازی در تاریخ 6 آگوست ارائه خواهد شد.

بازی Persona Q: Shadow of the Labyrinth یکی از بهترین بازی های 3DS می باشد. توسعه دهندگان بازی سبک RPG را به این بازی افزوده اند که مطمئنا این بازی با چالش های بسیاری رو به رو خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را در مورد بازی Persona برای من، گروه  crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =