Shang Tsung اولین بار در بازی Mortal Kombat 11 قرار می گیرد. شما می توانید در تاریخ 28 خرداد به کاراکترها و لباس های جدید دسترسی پیدا نمایید. پس از چند تیزر در رسانه های اجتماعی از طریق خالق مورتال کمبت Ed Boon، متوجه شدیم که کاراکتر Shang Tsung در بازی حضور خواهد داشت. اولین کاراکتر Kombat Pack شخصیت Shang Tsung می باشد و بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا خواهد بود.

علاوه بر شخصیت جدید، صاحبان Kombat Pack همچنین دسترسی سریع به Skins Klassic برای Scorpion، Noob-Saibot و Sub-Zero را خواهند داشت. قهرمانان قبلی این بازی Shao Khan و Shinnok بوده و هم اکنون تغییراتی در سری رخ خواهد داد. Warlock علاوه بر کپی کردن شخصیت ها و مهارت های حریف خود نیز روحیه بازگشت نینجاها Rain، Smoke و Ermac را به ارمغان می آورد. آنها به اندازه کافی جالب هستند و در Kript MK11 مرده اند.

در طول نبرد، او توانایی های خود را در mid-combo، را از Smoke’s teleports، telekinesis Ermac، و مهارت های مبتنی بر Rain’s…water-based استفاده کنید. با این حال، مرگ و میر او بیشترین بازخورد بدخواهانه را دارد، در حالی که Kintaro، سرمربی MKII، یک بازگشت غیرمنتظره و خشونت آمیز را انجام می دهد.

برای کسانی که قبلا Mortal Kombat 11 را بازی کرده اند، شما می دانید که Shang Tsung در حال حاضر در بازی به عنوان راهنمای Krypt MK11 است. در Krypt، شما قادر به کشف قلعه خود و کشف اسرار می باشد. هرگونه مرگ ناامید کننده ای که در طول سفر شما رخ می دهد باعث ترساندن شما می باشد.

برای طرفداران اصلی فیلم باید بگویم شما متوجه خواهید شد که Shang Tsung توسط Cary-Hiroyuki Tagawa انجام می شود – همان بازیگر از فیلم است-. تریلر جدید درباره Shang Tsung بود. در پایان، سه شخصیت دیگر به طور مختصر اشاره شدند – شامل شخصیت های بازگشتی Nightwolf و Sindel- هر دو آنها اولین حضور خود را در Mortal Kombat 3 داشته اند.

در مجموع Pack Kombat که با قیمت 39.99 دلار قیمت گذاری شده است به شما امکان می دهد تا به شش کاراکتر جدید و 19 لباس اضافی برای فهرست دسترسی داشته باشید. درست مانند شخصیت های فعلی هر جنگنده جدید مجموعه ای از دنده ها و لباس های خود را برای باز کردن دارد. در سال 2015، لیست مورتال کمبت X به طور قابل توجهی با هجوم جنگجویان DLC گسترش یافت، بنابراین جالب خواهد بود که میزان MK11 در طول دوره پس از راه اندازی آن تغییر کند. با این حال، تعجب آور، اشاره به نسخه سوئیچ در تریلر وجود ندارد. بنابراین ممکن است کنسول سوئیچ در زمان بعد از شخصیت Pack Kombat استفاده خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره بازی Mortal Kombat 11 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Mortal Kombat 11 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 19 =