در اوایل ماه جاری کمپانی Ubisoft اعلام کرد برخی از عناصر سبک هنری بازی Rainbow Six Siege را برای ایجاد یک نسخه متحد جهانی، (پیش از راه اندازی بازی در چین) تغییر می دهد. هم اکنون کمپانی Ubisoft تایید کرد این تغییرات در معرض واکنش منفی قرار دارد.

در یک پست وبلاگی، کمپانی Ubisoft اذعان کرد: “جامعه ما و بازیکنان نگرانی های خود را مطرح کرده اند” و پس از گذراندن یک هفته کار بر روی راه حل ها، ناشر بازی تصمیم گرفت که دوباره به نحوه بازی نگاه کند.

برای پیروی از محدودیت های خاص کشورهای آسیایی کمپانی Ubisoft مسائل مربوط به خشونت های شدید، قمار و مسائل جنسی را حذف نمود.  آیکون های بازی نیز دارای خشونت کمتری هستند.

کمپانی Ubisoft اعلام کرد این تغییرات همراه با به روز رسانی Wind Bastion انجام می شود و از همین رو توسعه دهنده برای بازیکنان صبر و شکیبایی خواستار است. زیرا برخی از عناصر هنری احتمالا به درستی بازگردانده نمی شود. Ubisoft در ادامه گفت: “ما به دقت همه آنها را با بهترین توانایی  حل و فصل می نماییم و با در نظر گرفتن کمترین زمان و کمترین هزینه به روز رسانی جدید را در اختیار بازیکنان قرار می دهیم”.

تاثیر سبک هنر در Siege تغییر خواهد یافت. کمپانی Ubisoft در این زمینه گفت: “این موضوع به دلیل بررسی و آزمایش های فراوان ما ممکن است کمی طولانی باشد. با توجه به اینکه سوالی پیش می آید که چرا Ubisoft این تغییرات را آغاز می کند، ناشر اعلام کرد ما می خواهیم تجربه بی نقصی ارائه دهیم تا مسائل هنری کاملا به بهترین شکل انجام شود”.

در پی اعلام تغییرات، برخی از اعضای Siege بازی را در Steam بررسی کردند. آخرین نمرات نقد این بازی بسیار مثبت و تاثیر گذار باقی ماند. به روز رسانی Wind Bastion در حال حاضر از طریق PTR بازی در دسترس می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Rainbow Six Siege به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Tom Clancys RainbowSix Siege

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =