Idea Factory کمپانی سازنده سری Hyperdimension Neptunia، خبر از بازی جدیدی برای PS4 داده است. در نمایشگاه Anime Expo خبر از تغییر سبک بازی Death End Re Quest به RPG داده شد. بازی Death End Re Quest در سال 2019 به صورت فیزیکی و دیجیتالی برای کنسول ps4 در آمریکای شمالی و اروپا عرضه می گردد.

بازی Death End Re Quest داستان بازی Arata Mizunash و همکارش Shina Ninomiya را می گوید. پس از ناپدید شدن اسرارآمیز Shina ،Arata متوجه می شود که او در یک سبک MMORPG (به نام World’s Odyssey) به دام افتاده است و تنها راه برای فرار از آن، ادامه بازی و پایان دادن به آن است. تنها یک درصد امکان موفقیت وجود دارد.

بازیکنان باید بین دنیای واقعی و مجازی در Death End به باز کردن رمز و راز World’s Odyssey و فرار Shina کمک کنند.

ویژگی های بازی Death End Re Quest

  • بازی دارای یک سیستم نبرد انعطاف پذیر است.
  • تغییر بازی در طول نبرد به سبک کاملا متفاوت مانند تیراندازی اول شخص یا بازی مبارزه ای می باشد.
  • بازیکنان باید بین ژانرهای مختلف سوئیچ کنند تا امکانات بیشتری از بازی دریافت کنند.
  • بازیکنان قادر خواهند بود از مهارت های Bug Skills استفاده کنند حتی در مناطق غیر قابل دسترس مانند پرواز بر روی کوه آتشفشان.
  • بازیکنان قابلیت این را خواهند داشت که برخی از کاراکترهایی که در طول نبرد شکست خورده اند را بازگردانند.

کمی از کمپانی Idea Factory

کمپانی Idea Factory هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Death End Re Quest اعلام نکرده است. اما این بازی قرار است در اواخر سال آینده با سبک RPG برای کنسول ps4 عرضه شود.

کمپانی Idea Factory یک سازنده بازی های ویدیویی ژاپنی است که توسط کارمندان سابق Data East در 26 اکتبر 1994 توسط Shingo Kuwana و Yoshiteru Sato تاسیس شده و این کمپانی تاکنون بازی های هیجان انگیز بسیاری را به بازار عرضه کرده است.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 12 =