نام تجاری Marvel Games بخش غول پیکر سرگرمی، اخیرا آرم خود را در رسانه های اجتماعی تغییر داد. لوگوی A در بازی ها جایگزین 4 می شود.

همه اینها چه معنایی می دهد؟ تا به این مرحله هنوز از چیزی مطمئن نیستیم اما یک شایعه جالب ادعا می کند Marvel vs. Capcom: Infinite با یک به روز رسانی جدید همراه می باشد و نام تجاری آن به Marvel vs. Capcom 4 تبدیل خواهد شد. 4 می تواند نشات گرفته از مرجع Fantastic Four باشد. همچنین می توانیم این عنوان را به Avengers مرتبط بدانیم. به دلیل اینکه Avengers: Endgame بخش چهارم در این سری می باشد.

در حال حاضر تمامی این موضوع ها تنها گمانه زنی به نظر می آید و باید تا انتشار رسمی این گزارش ها منتظر بمانید. در اخبار دیگر مربوط به Marvel Games یاااا Marvel G4mes این شرکت اخیرا با تیمی از توسعه دهندگان سابق Blizzard مشارکت کرده تا با نام جدید بر روی بازی موبایل Marvel کار کند. این عنوان هنوز رسما اعلام نشده است و احتمال دیگری در ذهن می آید که “4” چیزی برای این پروژه جدید در خود دارد.

Marvel به خوبی مردم را به فکر وا داشته و طرفداران آن بی صبرانه در انتظار این سورپرایز بزرگ هستند. با این حال ممکن است “4” معنا و دلیل مختلفی داشته باشد که ما حتی به آن فکر نکرده ایم.

در سال 2018 به لطف قهرمان Marvel Games کمپانی Insomniac توانست با نام تجاری Spider-Man به موفقیت بزرگی دست یابد. یک بازی جدید به نام The Black Order در سال 2019 بر روی Nintendo Switch عرضه خواهد شد. علاوه بر این Square Enix در حال کار بر روی یک پروژه انتقام جویانه است که ما هنوز در مورد آن اطلاعات زیادی نداریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره نام تجاری Marvel Games به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel Spider Man برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =