کمپانی مایکروسافت تایید کرده که بر روی چندین کنسول جدید xbox در حال کار است. این در حالی می باشد که کمپانی سونی برای اولین بار پنجمین کنسول خود را اعلام کرد و گفت تمرکز خود را بر روی عرضه آن گذاشته است. مشخصا کمپانی های سونی، مایکروسافت و نینتندو به انتشار سخت افزارهای جدید مشغول می باشند. در ادامه مقاله با توصیه های کاربردی مدیر EA رو به رو می شویم.

اکنون، Andrew Wilson، مدیر EA (شرکت Electronic Arts)، گفته است که برای داشتن  اطلاعات جدید درباره کنسول های نسل جدیدتر، باید صبر بیشتری داشته باشید. با این حال، او پیشنهاد جذابی کرد که کنسول های پیش رو می تواند تاکید بیشتری بر streaming و cloud داشته باشند.

Wilson گفت: “چندین مقاله و شایعه درباره اتفاقات آینده کنسول های نسل بعدی وجود دارد که تا زمان نگذرد نمی توان به آن شایعات مطمئن بود”. Wilson در آخر گفت: “من معتقدم همه صاحبان پلتفرم احتمالا به دنبال جریانات جدی تر و قابل توجه تری خواهند بود. شایعاتی مبنی بر پشتیبانی کردن نینتندو  از بازی هایی مانند Assassin’s Creed Odyssey و Resident Evil 7 (البته تنها در ژاپن) یا کمپانی مایکروسافت برای کنسول جدید خود streaming box را در نظر گرفته و در همین بین، کمپانی سونی در حال پخش سرویس PlayStation Now streaming می باشد”.

یکی دیگر از تکان دهنده ها می تواند Google باشد. زیرا به تازگی با فناوری streaming می توانید بازی های AAA را در مرورگر خود بازی کنید.

Strauss Zelnick مدیر عامل شرکت Take-Two Interactive گفته است که streaming به سرعت بخشیدن انتقال صنعت از سیستم های “بسته” کمک خواهد کرد. Pete Hines، رئیس Bethesda اخیرا در مورد اینکه چگونه می خواهد صنعت را برای جایی که می توانید یک بازی را خریداری و هر کجا که بخواهید بازی نمایید، صحبت کرد. Wilson، مدیرعامل EA، در همان نمایشگاه گفت که او آینده ای را می بیند که در آن شما می توانید، با استفاده از بازی های streaming/ cloud بر روی هر وسیله ای که می خواهید آن را تجربه نمایید.

احتمالا شرکت هایی مانند EA، Bethesda و دیگر کمپانی ها، در اطلاعیه هایی قبل از انتشار عمومی، از اتفاقات پیش رو خبر می دهند. موضوع جالب و جذاب اینجاست که مدیران ارشد هر کمپانی تا حدی نظرات مشابه در سر دارند.

کمپانی EA در حال کار بر روی یک سرویس streaming بازی است که نام پروژه Atlas می باشد. این پروژه تا حدی مضحک و بلند پروازانه به نظر می رسد.

تاکنون هیچ خبری از کنسول های آینده مایکروسافت و سونی در راه نبوده ولی کمپانی نینتندو احتمالا نسخه جدید کنسول خود را سال 2019 عرضه خواهد کرد. رویداد بزرگ بعدی مایکروسافت X018 در Mexico City است که در ماه نوامبر برگزار می شود.

لطفا نظرات خود را درباره توصیه های کاربردی مدیر EA به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =