Jetpack جدیدی به صورت محدود برای بازی Fortnite در حال آمدن است.

در ابتدا قرار بود جت پک ها برای فصل سوم طراحی شوند اما به دلیل مسائلی، در آخرین لحظات این موضوع منحل شد. در حال حاضر سازندگان بازی Fortnite به صورت رایگان آیتم های جذابی را برای کاربران پلتفرم های pc، ps4 و xbox1 در نظر گرفته اند. همانطور که می دانید بازی Fortnite در این زمان به خوبی در حال درخشیدن است و سازندگان آن سعی در پیشرفت بیشتر این بازی دارند. در ادامه مقاله از تغییرات مهیج این بازی مطلع خواهید شد.

مدتی پیش استودیو Epic Games با انتشار عکسی در بخش New Updates از اضافه شدن آیتم Jetpack به بازی Fortnite خبر داد. وجود بخش های جالبی مثل: Crossbow ،Minigun و Hand Cannon را چندی پیش در بازی Fortnite دیده ایم. همچنین  آیتمی به نام Back Bling نیز در بازی به چشم می خورد.

سازندگان بازی، این بخش را اینگونه معرفی کرده اند: نبردهای خود را به ارتفاعات ببرید.

بعد از مدت ها انتظار بالاخره امروز (2 خرداد 97) جت پک ها به Fortnite ملحق شدند. استودیو Epic Games اعلام کرد با اینکه انتشار آنها مدتی به تعویق افتاده بود اما سرانجام امروز با به روز رسانی 4.02 در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

از ساعت 12 ظهر به وقت G.M.T جت پک ها با مدت زمان محدود وارد بازی خواهند شد.

سازندگان درباره این جت پک ها گفته اند:

بعد از مدت ها تاخیر، امروز قرار است از سواری با جت پک ها لذت ببریم. در ماه فوریه با اینکه انتظار جت پک ها را می کشیدیم، اما تنها با تعدادی اسلحه شکاری مواجه شدیم. این موضوع کمی بازیکنان را ناامید کرده بود.

Eric Williamson (طراح سیستم های Fortnite) اذعان کرد:

به نظر من با به روز رسانی و بازسازی بعضی قسمت ها، مشکلات بازیکنان رفع شده. این جت پک های جدید در زمان محدود، به حالت Battle Royal وارد بازی می شود. برای استفاده از آنها باید دوبار دکمه پرش را نگه داشته تا جت پک ها به سمت بالا بروند.

نکته اینجاست که باید قبل از اتمام سوختتان فرود بیایید. در غیر اینصورت سقوط خواهید کرد.

چالش های جدید هفته چهارم Fortnite نیز فاش شد. به نظر می رسد چالش های پیش رو، به سختی قابل عبور باشند. تغییراتی در میزان آسیب تله ایجاد شده که مسیر را سخت می کند. برای تکمیل ماموریت ها بازیکنان باید بیش از پیش دقت و تمرکز داشته باشند. بازی بعد از عبور از مسیرهای سخت، 10 Battle Stars به بازیکن پاداش می دهد. با استفاده از لینک روبرو می توانید آموزش بازی Fortnite Battle Royal را مشاهده کنید.

نهایتا تا چند ساعت دیگر از این ویژگی های جدید لذت خواهید برد.

بازی Fortnite بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در دسترس می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Fortnite و نوع آیتم های افزوده شده برای من گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + بیست =