Patrick Soderlund، یکی از طراحان ارشد شرکت EA می باشد. او یک چهره مهم برای EA محسوب می شود. در حال حاضر، EA اعلام کرده است که Soderlund در راستای کشف تجربه ‌های جدید، این شرکت را ترک خواهد کرد.

سودرلند نقش کلیدی در EA داشته و حضور آن در کنفرانس ‌های EA نشان از معرفی بازی‌ های مهیج می‌ داد.

Patrick Soderlund قبلا به عنوان مدیر عامل استودیوی بازی‌ سازی DICE فعالیت می‌ کرد. EA، شرکت DICE را در سال 2006 در اختیار گرفت. Patrick Soderlund نقشی کلیدی در توسعه بازی های Battlefield و Star Wars Battlefront داشته است.

Soderlund به تدریج در EA پیشرفت کرده و بسیاری از تغییرات این شرکت زیر نظر او صورت گرفته است. ساخت موتور Frostbite برای این کمپانی فقط بخش کوچکی از فعالیت‌ های Patrick می باشد. این موتور همچنان برای بسیاری از بازی های شرکت EA مورد استفاده قرار می گیرد.

Andrew Wilson مدیر عامل شرکت EA به خروج Soderlund از این شرکت اشاره داشته و از زحمات آن طی سال‌ ها فعالیت موفق تشکر کرد. همچنین گفت ایده‌ های اولیه موتور Frostbite توسط Patrick مطرح شدند و حال این موتور بازی‌ سازی نقش مهمی در بازی ‌های ما ایفا می ‌کند.

خلاقیت‌ های Patrick Soderlund، نقش مهمی در شکل ‌گیری بازی‌ های کمپانی EA ایفا کرده ‌اند.

هنگامی که بازی Star Wars Battlefront 2 در ماه نوامبر سال 2017 منتشر شد بازخورد قابل توجهی به چارچوب های بازی و سیستم پیشرفت وجود داشت و بسیاری شرکت EA را مقصر می دانستند. Soderlund درباره این اختلاف نظر آشکارا صحبت کرد و اظهار داشت EA درسی آموخته که آن فراموش نخواهد کرد. Star Wars Battlefront 2 جعبه های loot را مجددا فقط برای ابزارهای تزیینی معرفی کرد.

بازی Star Wars Battlefront 2 برای پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در دسترس کاربران قرار گرفت.

تغییراتی در کمپانی EA پس از ترک Soderlund

ترک Soderlund موجب ایجاد برخی تغییرات داخلی در شرکت خواهد شد. تیم SEED به رهبری جوهان اندرسون قرار است به مجموعه استودیو‌های EA اضافه شود و کماکان مثل سابق روی جدید‌ترین فناوری‌ ها تمرکز داشته باشد.

شرکت EA قصد دارد روی بهبود تجربیات کاربردی فعالیت بیش ‌تری داشته باشد و برای این منظور Jason Wozencroft به این کمپانی اضافه خواهد شد تا رهبری گروهی را برعهده داشته باشد که هدف اصلی آن‌ ها، کار روی بهبود تجربیات کاربری بازی‌ ها و سرویس ‌های است. تیم ‌های EA Originals و EA Partners هم که توسط Rob Letts رهبری می ‌شوند، به گروه Strategic Growth کمپانی EA ملحق خواهند شد.

هنوز مشخص نیست که Soderlund پس از جدا شدن از EA چه فعالیتی خواهد داشت.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان، لطفا نظرات خود را برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =