سازندگان، در جدید ترین نسخه بازی Marvel به بخش Immersive و Fast-Paced Team در گیم پلی تمرکز بیشتری می نمایند.

Marvel Powers United VR بسیاری از قهرمانان برجسته جهان بازی Marvel را در کنار هم قرار می دهد. Sanzaru Games و Oculus توسعه دهندگان جدیدترین بازی اکشن در حوزه VR هستند. این بازی به بازیکنان اجازه می دهد در سراسر محیط حرکت کنند و از مهارت های تمامی قهرمانان بازی از طریق کنترلر لذت ببرند. در Powers United بازیکن می تواند با 4 نفر به صورت آنلاین شرکت کند. آنها وارد ماموریت های خاص و جذابی می شوند و توانایی فعال سازی کاراکترهای مورد علاقه خود را دارند.

18 کاراکتر مختلف در این بخش راه اندازی شده که شامل Spider-Man ،Wolverine ،Doctor Strange ،Deadpool ،Hulk و Captain می شود. اسم های نام برده، بهترین و درخشنده ترین آنها به حساب می آیند. این موضوع در حالی است که چندی از بهترین شخصیت های معروف Marvel مانند Iron Man ،Avengers, X-Men و Inhumans از دست رفته اند.

توسعه دهندگان Marvel Powers United VR با شرکت Marvel Studios همکاری نزدیکی داشته اند تا بتوانند سبک های مختلف شخصیت های قابل اجرا را به خوبی درون بازی تزریق نمایند. آنها توانایی و مهارت خود را در محیط VR قرار داده اند.

Mat Kraemer (کارگردان شرکت Sanzaru Games) گفت: کار با Marvel Studios فوق العاده بود.  بسیاری از چیزهایی که ما باید با آنها کار کنیم مانند ظاهر شخصیت ها، قدرت آنها و مکان هایی که در بازی وجود دارد بسیار مناسب و کارشناسانه طراحی شده و من عاشق تکیه کردن به آنها هستم. پس از انتشار بازی، DLC های برنامه ریزی شده و پشتیبانی مداوم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. موضوع جالب تر اینکه رایگان بودن DLC های این بازی به پیشرفت آن کمک شایانی می نماید.

پس از انتخاب شخصیت مورد علاقه خود شما می توانید در ماموریت های مختلف که در سراسر Marvel قرار دارد وارد شوید (مانند Jotunheim ،Professor X’s Mansion و Dark Dimension).

هر مرحله دارای مجموعه ای خاص از اهداف است به طور مثال دفاع از دارایی های ارزشمند یا پاکسازی امواج دشمنان. این در حالی است که تیم شما از دشمنانی مانند A.I.M. mercenaries ،Ultron bots و Skrulls با حملات رضایت بخش احاطه می شود. پس از پاکسازی دشمنان از طریق آزمایشات و شکست آنها، با غول قوی ای صحنه رو به رو خواهید شد.

موضوع قابل تحسین در مورد Powers United این است که واقعا از مسیر خود دور می شود تا شخصیت های متفاوتی را خلق نماید. این موضوع در حد استاندارد برای فضا VR طراحی و در نظر گرفته شده است.

قهرمانانی مانند Spider-Man ،Doctor Strange و Rocket Raccoon قادر به حرکات آزادانه هستند به این ترتیب می توان آنها را در حال چرخش، حرکت و پرواز در عرصه نابودی دشمنان حرکت داد. این قهرمانان می توانند حملات منحصر به فردی برای تک تک بازیکنان فراهم سازند.

از زمان دستیابی ما به این بازی، تلاش فراوانی برای آن صورت گرفت تا بازیکنان بتوانند با قهرمانان بسیاری به تجربه  بپردازند. مطمئنا بازی با قهرمانان مورد علاقه بازیکنان بسیار قابل کنترل تر و راحت تر می گردد و در هر ماموریت با اهداف خاص همان قهرمان مواجه می شوند.

پس از اتمام ماموریت ها، بازی به شما پاداش هایی مانند اقلام و گزینه های مختلف را در اختیارتان می گذارد. تمامی اقلام و لباس ها حالت کلاسیک و مدرن قهرمان را شامل می شود.

Powers United تمرکز خود را بر روی VR قرار داده و این موضوع ممکن است تاثیر بسیاری در طول بازی بگذارد. این موضوع زمانی آشکار می شود که شما برای در دست گرفتن سلاح بر روی زمین دراز می شوید و لحظات بسیار واقعی و جذابی را درون آن تجربه می نمایید.

پشتیبانی بسیار مداومی در پشت بازی Marvel خواهد بود. باید به انتظار بنشینیم و پیشرفت چشم گیر آن را نظاره گر باشیم. با توجه به اینکه هنوز شخصیت ها و مکان های بسیاری در جهان مارول وجود دارد، این تنها شروع راه Power United VR است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی جدید Marvel برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Marvel vs Capcom Infinite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 8 =