به نظر می رسد بازی Red Dead Redemption 2 شبیه ساز یک کابوی دقیق است و به برخی از مکانیک های بقا مانند: لباس و شکار اهمیت بسیاری می دهد. تمامی مرزبانان واقعی نیاز به اسب و یک تفنگ قابل اعتماد دارند از همین رو کمپانی Rockstar انتخاب سلاح ها را به عهده بازیکن قرار داده است.

بر طبق گزارش سایت های رسمی، بازی Red Dead Redemption 2 دارای بیش از 50 اسلحه می باشد. هر کدام با گزینه های سفارشی سازی و انواع مهمات در دقت، حوزه دید و میزان خسارت تاثیر می گذارد. شما می توانید با استفاده از grips ،sights و scopes همراه با جلوه های بصری مانند: فلز، چوب، varnishes و engravings بهره ببرید.

عناصر بصری مانند فلزات و حکاکی ها می توانند برای هر قسمت تفنگ خود قابل تنظیم باشند و شما می توانید حکاکی های مختلف بر روی گارد trigger (ماشه)، barrel و frame (قاب) خود به صورت منحصر به فرد انتخاب کنید. انواع مهمات مانند split point ،high velocity و explosive را می توان برای نابود کردن دشمنان سخت تر مورد استفاده قرار داد.

یک holster خوب باعث جلوگیری از تخریب سلاح ها می شود در حالی که holster های دست دوم به شما اجازه می دهند سلاح های خود را دو برابر نمایید.

در نهایت شما باید سلاح ها و تجهیزات اسب خود را انتخاب کرده و تعبیه نمایید. کمپانی Rockstar نمونه های متعددی از سلاح های مختلف را در کنار شرایط های گوناگون ارائه داده است.

اسلحه Bolt-Action برای مبارزات طولانی مدت در برابر اهداف چندگانه بهترین گزینه به حساب می آید. در حالی که Pump-Action Shotgun برای مبارزه نزدیک با جانوران وحشی مناسب می باشد. یک شبیه ساز دو نفره در صورت تیراندازی با اسب به خوبی کار می کند، در حالی که یک تفنگ ساچمه ای بهتر است زیرا شما به یک دست محدود می شوید در حالی که با دست دیگر فانوس را حمل می کنید.

اسلحه Varmint برای نبرد های کوچک و نزدیک بهترین است زیرا با کمترین آسیب به پوست و گوشت آنها را نابود می سازد. اسلحه Springfield Rifle یک تفنگ ایده آل برای مبارزات اواسط محدوده نبرد است. تمامی این عنوان های گفته شده تنها چند مثال از جزئیات اسلحه ها می باشد.

سیستم جدید Dead-Eye به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از هر تیر بگیرید تا در طول بازی قدرتمندتر و پیشرفته تر شوید. این به شما اجازه می دهد تا اهداف خود را به طور خودکار انتخاب کنید. تیرهای چندگانه را روی یک دشمن قرار دهید و در حرکت آهسته به آتش بکشید یا اینکه می توانید نقاط ضعف در دشمنان را مشخص نمایید.

بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان 97) وارد بازار می شود. برخی از جزئیات تعجب آور بازی را از گذشته می دانیم و برخی را تا زمان انتشار باید به انتظار بنشینیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازی Red Dead Redemption 2 با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Red Dead Redemption 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =